בירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11
-
התקנתי ווינדוס 11 על המחשב. אם אני צריך שיהיה לי אנדרואיד מה אני צריך? שלל המדריכים פה קצת בלבל אותי ולא בדיוק הבנתי.
@liy אמר בבירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 על המחשב. אם אני צריך שיהיה לי אנדרואיד מה אני צריך? שלל המדריכים פה קצת בלבל אותי ולא בדיוק הבנתי.
זה פשוט מאד https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa
-
@liy אמר בבירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 על המחשב. אם אני צריך שיהיה לי אנדרואיד מה אני צריך? שלל המדריכים פה קצת בלבל אותי ולא בדיוק הבנתי.
זה פשוט מאד https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa
@fshlomo אמר בבירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11:
@liy אמר בבירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 על המחשב. אם אני צריך שיהיה לי אנדרואיד מה אני צריך? שלל המדריכים פה קצת בלבל אותי ולא בדיוק הבנתי.
זה פשוט מאד https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa
לא צריך בטא או אינסיידר?
-
@liy אמר בבירור | בירור בנוגע לממשק האנדרואיד בווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 על המחשב. אם אני צריך שיהיה לי אנדרואיד מה אני צריך? שלל המדריכים פה קצת בלבל אותי ולא בדיוק הבנתי.
זה פשוט מאד https://mitmachim.top/topic/31938/מדריך-התקנת-קבצי-apk-ב-wsa
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות