בירור | משהו יודע אם אפשר להתקין זום????
-
@צדיק-תמים העלו פעם המלצה למצלמה לשיאומי איפשהו בפורום
-
@צדיק-תמים אמר בבירור | משהו יודע אם אפשר להתקין זום????:
ותראו אחד את השני דרך המצלמה שלא קיימת?...
אולי הם יראו את השחור של הפלסטיק

-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
@gyhgyh אמר בבירור | משהו יודע אם אפשר להתקין זום????:
משהו יודע אם אפשר להתקין זום????
אתה מתכוון ל f21 pro?
@mefateach לא, אני צריך בשביל להצטרף לשיעורים או כנסים בזום, שלא קריטי שלא יראו אותי, אבל אני רוצה לראות את האחרים
-
@mefateach לא, אני צריך בשביל להצטרף לשיעורים או כנסים בזום, שלא קריטי שלא יראו אותי, אבל אני רוצה לראות את האחרים
@gyhgyh בעבר כתבו על זה בקבוצה של השיאומי מקשים בטלגרם, אני מדבר איתך ממש בעבר, שהמכשיר היה בחיתוליו, ושם מישהו רשם שאפשר להתקין גירסה ישנה של זום על המכשיר.
תכלס היה פעם שניסיתי לחפש משהו וזה די לא עלה בידי למיטב זכרוני.
אתה מוזמן לחפש בכיוון של גירסה ישנה, כי החדשה בוודאות לא מתאימה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות