בירור | איזה בלוטוס נוקיה 208 קולט?
-
שלום מישהו יודע האם בפלאפון נוקיה 208 יש בלוטוסים שהוא קולט ויש כאלו שלא?
האם הוא קולט דור 5.0?? -
-
-
@פרוזי אמר בבירור | איזה בלוטוס נוקיה 208 קולט?:
@יצחק-מאיר אמר בבירור | איזה בלוטוס נוקיה 208 קולט?:
@פרוזי כשר?
כן
אני יודע שכשר קולט רק חלק לא יודע להגיד לך איזה כן ואיזה לא!
-
@פרוזי יש מדריך שלם בפורום איך להסתדר עם זה, אני עשיתי מה שרשמו ועבד פצהה רק צריל=ך הרבה סבלנות
@יצחק-מאיר אמר בבירור | איזה בלוטוס נוקיה 208 קולט?:
@פרוזי יש מדריך שלם בפורום איך להסתדר עם זה, אני עשיתי מה שרשמו ועבד פצהה רק צריל=ך הרבה סבלנות
איפה המדריך?
-
@פרוזי יש מדריך שלם בפורום איך להסתדר עם זה, אני עשיתי מה שרשמו ועבד פצהה רק צריל=ך הרבה סבלנות
-
@יצחק-מאיר אמר בבירור | איזה בלוטוס נוקיה 208 קולט?:
כבר פרצת?
https://mitmachim.top/post/388284 עיין שם את המדריך שעשיתי!
ותבין אם פרצתי או לא...
אקיצר דור 5.0 עובד או לא???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות