בירור | איך אני עושה שהאובייקט לא יסתיר אובייקט
-
new-html.html
יש לי את הקוד הזה הבעיה שהתפריט שנתפח(אם תכתבו אות באנגלית)מסתירה את הכפתור
אני יכול להגדיר אובייקט הבעיה היא שאני לא יכול לדעת כמה ארוך הוא יהיה(זה תפריט של מדינות) איך אני עושה שהכפתור ילך קדימה כשהתפריט נפתח? -
new-html.html
יש לי את הקוד הזה הבעיה שהתפריט שנתפח(אם תכתבו אות באנגלית)מסתירה את הכפתור
אני יכול להגדיר אובייקט הבעיה היא שאני לא יכול לדעת כמה ארוך הוא יהיה(זה תפריט של מדינות) איך אני עושה שהכפתור ילך קדימה כשהתפריט נפתח? -
new-html.html
יש לי את הקוד הזה הבעיה שהתפריט שנתפח(אם תכתבו אות באנגלית)מסתירה את הכפתור
אני יכול להגדיר אובייקט הבעיה היא שאני לא יכול לדעת כמה ארוך הוא יהיה(זה תפריט של מדינות) איך אני עושה שהכפתור ילך קדימה כשהתפריט נפתח? -
new-html.html
יש לי את הקוד הזה הבעיה שהתפריט שנתפח(אם תכתבו אות באנגלית)מסתירה את הכפתור
אני יכול להגדיר אובייקט הבעיה היא שאני לא יכול לדעת כמה ארוך הוא יהיה(זה תפריט של מדינות) איך אני עושה שהכפתור ילך קדימה כשהתפריט נפתח?@יוסי-רחמים תכניס את הטקסט לתוך SECTION
-
אז מה בקשת ?
-
@יוסי-רחמים
פשוט מאוד תכניס ב css
ככה:.autocomplete-items { left: 20px; -
@יוסי-רחמים אמר בבירור | איך אני עושה שהאובייקט לא יסתיר אובייקט:
@yanki לא ביקשתי להזיז אותו לצד
-
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
