בירור | מספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות
-
אני זקוק למספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות עם הזיהוי של הוירטואלי.
אם מישהו מכיר דרך בתשלום סביר אני ישמח אם יעדכן אותי.
(ניסיתי לעשות את זה בימות המשיח אבל המספר שאני זקוק לחייג אליו לא ניתן לחיוג מהמערכת לא בראוטינג ולא דרך מודול המספר הנוסף.
תעלומה למה,)
אשמח למידע בענין
תודה. -
מ משה 144 התייחס לנושא זה ב
-
מ משה 144 התייחס לנושא זה ב
-
מ משה 144 התייחס לנושא זה ב
-
אני זקוק למספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות עם הזיהוי של הוירטואלי.
אם מישהו מכיר דרך בתשלום סביר אני ישמח אם יעדכן אותי.
(ניסיתי לעשות את זה בימות המשיח אבל המספר שאני זקוק לחייג אליו לא ניתן לחיוג מהמערכת לא בראוטינג ולא דרך מודול המספר הנוסף.
תעלומה למה,)
אשמח למידע בענין
תודה. -
@משה-144 מה עם לנייד מספר מבזק לימות ואז יהיה לך מספר וירטואלי נייח?
חיסרון: חיוג שלא לנייחים עולה יחידה לדקה.@צדיק-תמים אמר בבירור | מספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות:
@משה-144 מה עם לנייד מספר מבזק לימות ואז יהיה לך מספר וירטואלי נייח?
חיסרון: חיוג שלא לנייחים עולה יחידה לדקה.@משה-144 אמר בבירור | מספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות:
ניסיתי לעשות את זה בימות המשיח אבל המספר שאני זקוק לחייג אליו לא ניתן לחיוג מהמערכת לא בראוטינג ולא דרך מודול המספר הנוסף.
תעלומה למה, -
@צדיק-תמים אמר בבירור | מספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות:
@משה-144 מה עם לנייד מספר מבזק לימות ואז יהיה לך מספר וירטואלי נייח?
חיסרון: חיוג שלא לנייחים עולה יחידה לדקה.@משה-144 אמר בבירור | מספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות:
ניסיתי לעשות את זה בימות המשיח אבל המספר שאני זקוק לחייג אליו לא ניתן לחיוג מהמערכת לא בראוטינג ולא דרך מודול המספר הנוסף.
תעלומה למה, -
אני זקוק למספר וירטואלי נייח שניתן להוציא ממנו שיחות עם הזיהוי של הוירטואלי.
אם מישהו מכיר דרך בתשלום סביר אני ישמח אם יעדכן אותי.
(ניסיתי לעשות את זה בימות המשיח אבל המספר שאני זקוק לחייג אליו לא ניתן לחיוג מהמערכת לא בראוטינג ולא דרך מודול המספר הנוסף.
תעלומה למה,)
אשמח למידע בענין
תודה. -
@משה-144 לא הבנתי איפה הבעיה פה.
פותחים מספר-ואם אתה רוצה דווקא נייח אז תנייד מבזק, מגדירים שם שכשאתה תתקשר תופנה לשלוחה של הוצאת שיחות (בעלות יחידה לדקה), וזהו!
מה הבעיה???
אם תרצה אוכל לבנות לך בתשלום (-נדבר בצ'אט)@שמואל-ש
אני מכיר היטב את המערכות של ימות
וכתבתי בפוסט הראשון את הבעיה
ושלא ניתן לחייג עם ראוטינג
יש לי כבר מערכת עם מספר 02 שניידתי בעבר
אבל מסיבה כלשהי לא ניתן לחייג מימות למספר זה
וגם ביררתי עם @אהרן-שובקס והוא אמר שאין סיכוי לחייג לשם ממערכת של ימות (בלי להכנס למדוע)
אז אני זקוק למספר נייח וירטואלי לא של ימות המשיח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות