בירור | ADS או ODIN ?
-
ראיתי כאן את המדריך ורציתי לשאול האם הבנתי טוב
ADS זו תוכנה שמסירה אפליקציות מהפלאפון דרך המחשב
ODIN זו תוכנה שמכניסה ROOT לתוך המכשיר ומאפשר לי להסיר אפליקציות מתוך הפלאפון
האם הבנתי נכון ואם לא אשמח להסבר מה ההבדל בין התוכנות@neoray אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
ראיתי כאן את המדריך ורציתי לשאול האם הבנתי טוב
ADS זו תוכנה שמסירה אפליקציות מהפלאפון דרך המחשב
ODIN זו תוכנה שמכניסה ROOT לתוך המכשיר ומאפשר לי להסיר אפליקציות מתוך הפלאפון
האם הבנתי נכון ואם לא אשמח להסבר מה ההבדל בין התוכנותיש פה סלט שלם
אודין היא תוכנה לצריבת קושחה או חלקים מקושחה
(ונכון שדרכה ניתן לצרוב קובץ boot ערוך אשר מספק הרשאות רוט אולם היא אינה קשורה לרוטADB זה בהסבר גס סוג של חיבור בין המחשב לאנדרואיד שאומר לו לבצע פעולות שבאופן רגיל היא אפשר לבצע מתוך האנדרואיד
-
@neoray אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
ראיתי כאן את המדריך ורציתי לשאול האם הבנתי טוב
ADS זו תוכנה שמסירה אפליקציות מהפלאפון דרך המחשב
ODIN זו תוכנה שמכניסה ROOT לתוך המכשיר ומאפשר לי להסיר אפליקציות מתוך הפלאפון
האם הבנתי נכון ואם לא אשמח להסבר מה ההבדל בין התוכנותיש פה סלט שלם
אודין היא תוכנה לצריבת קושחה או חלקים מקושחה
(ונכון שדרכה ניתן לצרוב קובץ boot ערוך אשר מספק הרשאות רוט אולם היא אינה קשורה לרוטADB זה בהסבר גס סוג של חיבור בין המחשב לאנדרואיד שאומר לו לבצע פעולות שבאופן רגיל היא אפשר לבצע מתוך האנדרואיד
@a0533057932 אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
Adb
הוא שאל על ads ראיתי פעם שהם מוזכרים ביחד ,זה באמת אותו דבר?
-
@a0533057932 אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
Adb
הוא שאל על ads ראיתי פעם שהם מוזכרים ביחד ,זה באמת אותו דבר?
@איש-אמת אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
@a0533057932 אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
Adb
הוא שאל על ads ראיתי פעם שהם מוזכרים ביחד ,זה באמת אותו דבר?
איפה ראית ADS?
-
@איש-אמת אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
@a0533057932 אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
Adb
הוא שאל על ads ראיתי פעם שהם מוזכרים ביחד ,זה באמת אותו דבר?
איפה ראית ADS?
-
@a0533057932 בכותרת ובשאלה
@איש-אמת בשאלה הוא גם מביא קישור למדריך ששם מדובר על adb ולא מוזכר ads
-
@a0533057932 בכותרת ובשאלה
@איש-אמת אמר בבירור | ADS או ODIN ?:
@a0533057932 בכותרת ובשאלה
ADS זה פלטפורמת הפרסום של גוגל אאל"ט ולא תוכנה שקשורה לסמסונג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות