לוח עברי כמו שיש ביאנג
-
לא כמו הגירסא החדשה שיש כאן בפורום אלא כמו שיש ביאנג החדש
(כמה גירסאות לפני)
למי שיש להביא לי אשמח מאוד -
לא כמו הגירסא החדשה שיש כאן בפורום אלא כמו שיש ביאנג החדש
(כמה גירסאות לפני)
למי שיש להביא לי אשמח מאוד@זליג-פוקס אמר בלוח עברי כמו שיש ביאנג:
לא כמו הגירסא החדשה שיש כאן בפורום אלא כמו שיש ביאנג החדש
(כמה גירסאות לפני)
למי שיש להביא לי אשמח מאודזה שגוי
תעלה לכאן -
@זליג-פוקס אמר בלוח עברי כמו שיש ביאנג:
לא כמו הגירסא החדשה שיש כאן בפורום אלא כמו שיש ביאנג החדש
(כמה גירסאות לפני)
למי שיש להביא לי אשמח מאודזה שגוי
תעלה לכאן@זליג-פוקס הנה מצורף (גירסא 6.22 זו הגירסא ביאנג הכשר)
אני לא יודע למה אתה רוצה דוקא את הגירסה הזו, אם אתה חושב שהסמל שונה, אז אין קשר, זה שינוי שעשה המפתח של היאנג.
-
@זליג-פוקס הנה מצורף (גירסא 6.22 זו הגירסא ביאנג הכשר)
אני לא יודע למה אתה רוצה דוקא את הגירסה הזו, אם אתה חושב שהסמל שונה, אז אין קשר, זה שינוי שעשה המפתח של היאנג.
@זעירא אמר בלוח עברי כמו שיש ביאנג:
@זליג-פוקס הנה מצורף (גירסא 6.22 זו הגירסא ביאנג הכשר)
אני לא יודע למה אתה רוצה דוקא את הגירסה הזו, אם אתה חושב שהסמל שונה, אז אין קשר, זה שינוי שעשה המפתח של היאנג.
אז יש מישהו דרך להציג עם תמונה של היאנג הכשר?
אני רוצה להכין גירסה חדשה כמו של הכשרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות