בירור | הגדרת מיקום של אובייקט
-
איך אני עושה את זה?
פוסט זה נמחק! -
איך אני עושה את זה?
-
איך אני עושה את זה?
-
איך אני עושה את זה?
-
@levi-h אמר בבירור | הגדרת מיקום של אובייקט:
@יוסי-רחמים דרך
marginאם אתה רוצה תוסיף אחר כך TOP או LEFT, ואז תקבע בפיקסלים את המיקום...
לא מדויק בכלל...
התכונה margin קובעת את המרווח החיצוני של האובייקט מהאובייקטים האחרים.
מה שקובע מיקום זה התכונהposition, בצירוף אחד מהמצבים -absolute,
relative(מיקום יחסי למיקום המקורי),
fixed(כמו אבסולוט רק שזה נשאר קבוע באותו מקום גם בגלילת הדף),
ולאחר מכן מיקום בפיקסלים לפי top/left/bottom וכו' -
@levi-h אמר בבירור | הגדרת מיקום של אובייקט:
@יוסי-רחמים דרך
marginאם אתה רוצה תוסיף אחר כך TOP או LEFT, ואז תקבע בפיקסלים את המיקום...
לא מדויק בכלל...
התכונה margin קובעת את המרווח החיצוני של האובייקט מהאובייקטים האחרים.
מה שקובע מיקום זה התכונהposition, בצירוף אחד מהמצבים -absolute,
relative(מיקום יחסי למיקום המקורי),
fixed(כמו אבסולוט רק שזה נשאר קבוע באותו מקום גם בגלילת הדף),
ולאחר מכן מיקום בפיקסלים לפי top/left/bottom וכו' -
@צדיק-תמים הוא לא פירט בכלל, כך שלא ידעתי בשביל מה הוא צריך.
@levi-h אני צריך להזיז טקסט ללמטה
@צדיק-תמים איך אני עושה לצד ימין למטה? -
@levi-h אני צריך להזיז טקסט ללמטה
@צדיק-תמים איך אני עושה לצד ימין למטה? -
@יוסי-רחמים איזה טקסט? אפשר פירוט?
פוסט זה נמחק! -
-
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות