הורדתי מנטפרי אופיס ליאנג ויש בעיה בניתוח חבילה
-
שלום וברכה הורדתי מאתר של נטפרי אופיס לאנדרואיד ויש בזה בעיה בניתוח חבילה מישהו יודע איפה אני יכול להשיג אופיס ליאנג s6310 4.1.2 תודה רבה
https://softwares.center/office-mobile/
זה האופיס שהורדתי -
שלום וברכה הורדתי מאתר של נטפרי אופיס לאנדרואיד ויש בזה בעיה בניתוח חבילה מישהו יודע איפה אני יכול להשיג אופיס ליאנג s6310 4.1.2 תודה רבה
https://softwares.center/office-mobile/
זה האופיס שהורדתי -
@יוני 4.1.2?
מסתמא לא תמצא
וגם אם כן לא נראה לי שדלק טוב -
@יוני 4.1.2?
מסתמא לא תמצא
וגם אם כן לא נראה לי שדלק טוב@A0533057932 אתה לא מכיר משו שיש לו אפילו רק אקסל? יש לי אפליקציה כזאת אבל אני לא כל כך מרוצה
-
חפש באשכול אנדרואיד - יאנג, אשכול ארוך, מישהו העלה שם אופיב שעובד מצויין ביאנג
-
חפש באשכול אנדרואיד - יאנג, אשכול ארוך, מישהו העלה שם אופיב שעובד מצויין ביאנג
@הבוס-הגדול אמר בהורדתי מנטפרי אופיס ליאנג ויש בעיה בניתוח חבילה:
חפש באשכול אנדרואיד - יאנג, אשכול ארוך, מישהו העלה שם אופיב שעובד מצויין ביאנג
לא מצאתי כזה אשכול
-
@הבוס-הגדול אמר בהורדתי מנטפרי אופיס ליאנג ויש בעיה בניתוח חבילה:
חפש באשכול אנדרואיד - יאנג, אשכול ארוך, מישהו העלה שם אופיב שעובד מצויין ביאנג
לא מצאתי כזה אשכול
@יוני אמר בהורדתי מנטפרי אופיס ליאנג ויש בעיה בניתוח חבילה:
@הבוס-הגדול אמר בהורדתי מנטפרי אופיס ליאנג ויש בעיה בניתוח חבילה:
חפש באשכול אנדרואיד - יאנג, אשכול ארוך, מישהו העלה שם אופיב שעובד מצויין ביאנג
לא מצאתי כזה אשכול
אשכול "הכשרת יאנג"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות