באג | שגיאה בפתיחת זום
-
למי יש מושג איך מטפלים בבאג הזה של זום
אי אפשר לפתוח את הזום
זה ההודעה שמופיע כשאני מנסה לפתוח את הZOOM

-
למי יש מושג איך מטפלים בבאג הזה של זום
אי אפשר לפתוח את הזום
זה ההודעה שמופיע כשאני מנסה לפתוח את הZOOM

@4152150 ניסית מה שמוצע בחלונית להתקין את התוכנה (זום) מחדש? לא שזה בטוח יעזור אבל יתכן שהשגיאה הזאת היא חרטא וכתוצאה משגיאה אחרת בתוכנה ובמצב כזה התקנת התוכנה מחדש תפתור את הבעיה
-
@4152150 ניסית מה שמוצע בחלונית להתקין את התוכנה (זום) מחדש? לא שזה בטוח יעזור אבל יתכן שהשגיאה הזאת היא חרטא וכתוצאה משגיאה אחרת בתוכנה ובמצב כזה התקנת התוכנה מחדש תפתור את הבעיה
@שלמה-ווייס כמובן שנסיתי אבל זה לא פותר
-
@שלמה-ווייס כמובן שנסיתי אבל זה לא פותר
-
@יושב-אהלים תודה רבה
עשיתי הסרה לזום, אחרי זה התקנתי את כל מה שהיה חסר
ואחרי זה התקנתי את הזום וב"ה זה עובד
תודה רבה -
ח חברים סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חברים סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות