בקשת מידע | ביטול אפשרות לסגור תוכנה
-
האם ישנה אפשרות להגדיר בכל תוכנה שהיא בוינדוס 10 שלא יוכלו לסגור אותה ע"י האיקס או ALT F4 אלא רק על ידי מנהל המשימות? אני רוצה שהיא תשאר פתוחה כל הזמן?
(מדובר על תוכנת אוצר החכמה 19 גירסת שרת ועמדה)תודה
@shalom12 ביררת אפשרות של "קיוסק"?
-
@shalom12 ביררת אפשרות של "קיוסק"?
@תורה-צוה-לנו-משה זה לא קשור. קיוסק זה שרק תוכנה אחת תיפתח על המחשב, אני רוצה שלא יוכלו לסגור תוכנת אוצר החכמה אבל יוכלו להנמיך אותה ולעבוד על תוכנה אחרת.
-
@תורה-צוה-לנו-משה זה לא קשור. קיוסק זה שרק תוכנה אחת תיפתח על המחשב, אני רוצה שלא יוכלו לסגור תוכנת אוצר החכמה אבל יוכלו להנמיך אותה ולעבוד על תוכנה אחרת.
-
@shalom12 יש תוכנה שנקראת "no close" שמבטלת את האיקס האדום כרגע לא מצאתי אולי בהזדמנות אחפש נראהלי שמצאתי אותה בפורום "תחומים"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות