בעיה | הסרת twrp ביאנג
-
עשיתי twrp ביאנג ומאז לא עובד לי הכרטיס זיכרון.
מישהו יודע איך מסירים את זה? ואם זה יעזור? -
@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
עשיתי twrp ביאנג ומאז לא עובד לי הכרטיס זיכרון.
מישהו יודע איך מסירים את זה? ואם זה יעזור?אם יעזור ההסרה אין לי מושג
אבל להסיר זה ע"י צריבת ריקברי מקורי
זהירות
המכשיר חייב להיות טעון בלפחות 80% לפני צריבה -
@שלמה-ו איך אני משיג את המקורי?
והאם יש לך מושג אם זה יסדר את הקטע שהוא לא קורא כרטיס זיכרון@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
@שלמה-ו איך אני משיג את המקורי?
והאם יש לך מושג אם זה יסדר את הקטע שהוא לא קורא כרטיס זיכרוןדגם מדוייק של היאנג
בדר"כ זה רשום על המדבקה מאחורי הסוללה
עניתי כבר שאין לי מושג אם זה יסדר את בעיית הכרטיס זיכרון
ניסית כרטיס אחר? -
עשיתי twrp ביאנג ומאז לא עובד לי הכרטיס זיכרון.
מישהו יודע איך מסירים את זה? ואם זה יעזור? -
@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
עשיתי twrp ביאנג ומאז לא עובד לי הכרטיס זיכרון.
מישהו יודע איך מסירים את זה? ואם זה יעזור?אם יעזור ההסרה אין לי מושג
אבל להסיר זה ע"י צריבת ריקברי מקורי
זהירות
המכשיר חייב להיות טעון בלפחות 80% לפני צריבה -
@שלמה-ו אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
זהירות המכשיר חייב להיות טעון בלפחות 80% לפני צריבה
למה? (נראה לי שמספיק 10%)
@mefateach אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
@שלמה-ו אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
זהירות המכשיר חייב להיות טעון בלפחות 80% לפני צריבה
למה? (נראה לי שמספיק 10%)
בסמסונג לא לעשות שטויות בקטע של הטעינה של המכשיר לפני צריבה
פעם הכנסתי מכשיר לבריק כשהוא היה לא טעון -
@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
@שלמה-ו איך אני משיג את המקורי?
והאם יש לך מושג אם זה יסדר את הקטע שהוא לא קורא כרטיס זיכרוןדגם מדוייק של היאנג
בדר"כ זה רשום על המדבקה מאחורי הסוללה
עניתי כבר שאין לי מושג אם זה יסדר את בעיית הכרטיס זיכרון
ניסית כרטיס אחר? -
@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
@שלמה-ו
מספר דגם GT-S6312
זה?זה קושחה מקורית
תגבה את הקבצים מהטלפון קודם
http://www.mediafire.com/file/fm6c0pvyy84m469/S6312XXAMC1_S6312OJVAMB2_KSA--www.samsony.net--.zip/file
הוראות צריבה
https://mitmachim.top/post/35908 -
@7716508 אמר בבעיה | הסרת twrp ביאנג:
@שלמה-ו
מספר דגם GT-S6312
זה?זה קושחה מקורית
תגבה את הקבצים מהטלפון קודם
http://www.mediafire.com/file/fm6c0pvyy84m469/S6312XXAMC1_S6312OJVAMB2_KSA--www.samsony.net--.zip/file
הוראות צריבה
https://mitmachim.top/post/35908 -
7 7716508 סימן נושא זה כשאלה ב
-
7 7716508 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות