רגע לפני פירמוט מחשב (בקשת עזרה)
-
תיקנתי את זה עם מערכת הפעלה חדשה (הואנתן לי את האפשרות לששמור גם את הקבצים וגם את האפליקציות).
תודה לעוזרים -
@fantian מי כתב ליד הכותרת 'נפתר'? אתה?

@אברך-מייבין אני חושב שהוא עשה את זה
-
@אברך-מייבין אני חושב שהוא עשה את זה
-
@אברך-מייבין זה רק מתי שאתה פותח את האשכול יש לך אופציה למטה עם סמל הגדרות ושם אפשר להגדיר ''נפתר''
-
@אברך-מייבין זה רק מתי שאתה פותח את האשכול יש לך אופציה למטה עם סמל הגדרות ושם אפשר להגדיר ''נפתר''
@klopkk אמר ברגע לפני פירמוט מחשב (בקשת עזרה):
@אברך-מייבין זה רק מתי שאתה פותח את האשכול יש לך אופציה למטה עם סמל הגדרות ושם אפשר להגדיר ''נפתר''
אני רואה שיש משהו, אבל אני לא רואה שזה מציג את הסמל 'נפתר' 'לא נפתר'.

-
@klopkk אמר ברגע לפני פירמוט מחשב (בקשת עזרה):
@אברך-מייבין זה רק מתי שאתה פותח את האשכול יש לך אופציה למטה עם סמל הגדרות ושם אפשר להגדיר ''נפתר''
אני רואה שיש משהו, אבל אני לא רואה שזה מציג את הסמל 'נפתר' 'לא נפתר'.

@אברך-מייבין אחרי שתלחץ על זה יהיה לך
-
@אברך-מייבין אחרי שתלחץ על זה יהיה לך
@bbn אמר ברגע לפני פירמוט מחשב (בקשת עזרה):
@אברך-מייבין אחרי שתלחץ על זה יהי לך
כמובן שלחצתי... אלא מה... אבל זה לא יצר.
-
@bbn אמר ברגע לפני פירמוט מחשב (בקשת עזרה):
@אברך-מייבין אחרי שתלחץ על זה יהי לך
כמובן שלחצתי... אלא מה... אבל זה לא יצר.
@אברך-מייבין ככה זה אצלי אחרי שאני לוחץ

-
@אברך-מייבין ככה זה אצלי אחרי שאני לוחץ

-
@bbn תודה. אכן בצורה זו הצלחתי. ראיתי שעשית את זה דרך 'כלי נושא'. אני ניסיתי לעשות דרך 'עריכה', ואז דרך החץ הקטן שליד 'שלח'.
@אברך-מייבין אני פשוט משתמש דרך טאבלט אז יש רק סמל של הגדרות ולא כתוב כלום לכן אמרתי לך בסמל הגדרות למטה

-
המחשב לפתע כותב לי על כל קובץ שאני פותח שגיאת מערכת קבצים, ועל כל תוכנה שמנהל המחשב לא מאשר לי לפתוח את הקובץ. (כל החומר במחשב מגובה, ואם לא אמצא פתרון עד מחר אפרמו את המחשב, אך אני מעדיף לא להגיע לזה)
עריכה: זה קרה לאחר עדכון ה bios
תודה רבה על העזרה@fantian אין לך את זה בלוח הבקרה /מרכז הפעולות למטה ?,יש שם שחזור לנקודת זמן מסוימת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

