בירור | הפיכת תמונה שחור לבן לצבעוני
-
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
-
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
-
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
@יוסף-קורקוש-0
https://youtu.be/z4WIegK5cpY
לאט לאט תצליח -
@יוסף-קורקוש-0
https://youtu.be/z4WIegK5cpY
לאט לאט תצליח@drordror וואוו קשה...אם מותר להעלות פה תמונה .אני יעלה אחת שעשיתי באופן פשוט ויצא נחמד
-
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבירור | הפיכת תמונה שחור לבן לצבעוני:
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
באתר הזה עושים את זה ברגע
https://www.myheritage.co.il/incolor/view/750015181-1500002דוגמא. התמונה הצבעונית היא המעובדת

-
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבירור | הפיכת תמונה שחור לבן לצבעוני:
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
באתר הזה עושים את זה ברגע
https://www.myheritage.co.il/incolor/view/750015181-1500002דוגמא. התמונה הצבעונית היא המעובדת
פוסט זה נמחק! -
לידע הכללי.
יש אתרים שאפשר לעשות בהם דברים מדהימים בשניות אבל הם שומרים את התמונות/ סרטונים שמעלים אליהם לעצמם ולשימושם החופשי- זה חלק מהתנאי שימוש שלהם.
שימו לב..לא נורא זה של חבר ..לא נראה לי שאכפת לו..
-
שלום(: איך אני הופך (עדיף בפוטו שופ) תמונה משחור לבן לצבעוני?
@יוסף-קורקוש-0
בוורד אפשרי -
@יוסף-קורקוש-0
בוורד אפשרי@אבי-החקיין-0 מה אפשרי?
-
@אבי-החקיין-0 מה אפשרי?
@יוסף-קורקוש-0
לשנות משחור לצבעוני -
@יוסף-קורקוש-0
לשנות משחור לצבעוני@אבי-החקיין-0 אתה יכול להראות לנו דוגמא?
-
@אבי-החקיין-0 אתה יכול להראות לנו דוגמא?
@יוסף-קורקוש-0
כן עכשיו -
@אבי-החקיין-0 אתה יכול להראות לנו דוגמא?
@יוסף-קורקוש-0
בהתחלה התמונה כך

אחר כך נראה כך

-
@אבי-החקיין-0 אתה יכול להראות לנו דוגמא?
@יוסף-קורקוש-0
מה אתה אומר -
@יוסף-קורקוש-0
מה אתה אומר@אבי-החקיין-0 וואו מגניב ..אני ינסה עכשיו !
-
@אבי-החקיין-0 מה אפשרי?
אבי החקיין 0
איך בדיוק עושים את זה??? -
@יוסף-קורקוש-0
בהתחלה התמונה כך

אחר כך נראה כך

@אבי-החקיין-0 וורד החליף לצבעוני או לשחור לבן?
איך עושים את זה? -
@אבי-החקיין-0 וורד החליף לצבעוני או לשחור לבן?
איך עושים את זה?@aiib
@המשתמש-המייבין
אין לי כוח להסביר -
@aiib
@המשתמש-המייבין
אין לי כוח להסביר@אבי-החקיין-0 חדש בפורום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות