שאלה | הגדרת מקשי הF
-
פוסט זה נמחק!
-
@מתכנתת לכאורה זה היה אמור להיות שם.
תעברי לכרטיסיה security..@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת לכאורה זה היה אמור להיות שם.
תעברי לכרטיסיה security..
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת לכאורה זה היה אמור להיות שם.
תעברי לכרטיסיה security..
@מתכנתת גם לא מזהה משהו...
לכרטיסיה boot... -
@מתכנתת גם לא מזהה משהו...
לכרטיסיה boot... -
@מתכנתת אני לא מאמין למה שהעיניים שלי רואות. אני מקווה שאני לא טועה...
אפשרות אחרונה ל-Info...
בכל אופן במסכים הקודמים אין הגדרה כזו.... -
@מתכנתת אני לא מאמין למה שהעיניים שלי רואות. אני מקווה שאני לא טועה...
אפשרות אחרונה ל-Info...
בכל אופן במסכים הקודמים אין הגדרה כזו....@תורה-צוה-לנו-משה ב info בכל מקרה אין אפשרות שינוי....

-
@תורה-צוה-לנו-משה ב info בכל מקרה אין אפשרות שינוי....

@מתכנתת אכן.
אני לוקח סיכון, תראי אם יש משהו ב:
security > INTEL SGX.
או ב
configuration > storage...
מחשב כזה חדש ואין לו את האפשרות הזו... אולי הBios צריך עדכון... -
@מתכנתת אכן.
אני לוקח סיכון, תראי אם יש משהו ב:
security > INTEL SGX.
או ב
configuration > storage...
מחשב כזה חדש ואין לו את האפשרות הזו... אולי הBios צריך עדכון... -
@מתכנתת אכן.
אני לוקח סיכון, תראי אם יש משהו ב:
security > INTEL SGX.
או ב
configuration > storage...
מחשב כזה חדש ואין לו את האפשרות הזו... אולי הBios צריך עדכון...@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת אכן.
אני לוקח סיכון, תראי אם יש משהו ב:
security > INTEL SGX.
או ב
configuration > storage...
מחשב כזה חדש ואין לו את האפשרות הזו... אולי הBios צריך עדכון...

-
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
-
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפות
לפני זה
תמונה של המקלדת בבקשה -
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפות
לפני זה
תמונה של המקלדת בבקשה@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפותאיך עושים את זה?
-
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפותאיך עושים את זה?
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפותאיך עושים את זה?
תמונה מהמקלדת
ואחרי זה שליטה מרחוק על ידי אני דסק בבקשה -
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
configuration
צריך תמונה מזה
צירפתי. זה הראשון.
זה כל האפשרויות?
בנייד?
עדכון ביוס בדחיפותאיך עושים את זה?
תמונה מהמקלדת
ואחרי זה שליטה מרחוק על ידי אני דסק בבקשה -
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
צרוף כפתורים להחלפה כנראה אין
אמור להיות אפשרות להחלפה קבועה בביוס
שליטה מרחוק אנידסק בבקשה -
@מתכנתת אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
צרוף כפתורים להחלפה כנראה אין
אמור להיות אפשרות להחלפה קבועה בביוס
שליטה מרחוק אנידסק בבקשה@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
אמור להיות אפשרות להחלפה קבועה בביוס
זה היה כל הצילומי מסך הקודמים. לא היה שם שום דבר מתאים.
-
@a0533057932 אמר בשאלה | הגדרת מקשי הF:
אמור להיות אפשרות להחלפה קבועה בביוס
זה היה כל הצילומי מסך הקודמים. לא היה שם שום דבר מתאים.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

