שאלה | באיזה שפה עדיף יותר לכתוב בצד לקוח? אנגולר או ריאקט?
-
@trs
לשלשת הספריות יש הרבה מן המשותף..
יש על זה המון ויכוחים ברשת. תחפש בגוגל "angular vs react"
בגדול ריאקט קצת יותר פופולארי.
vue.js אמור לשלב גם את היתרונות של שניהם.
בvue.js התיעוד מאוד ברור ואם אני לא טועה גם יותר קל ללמידה.
[אך מאידך vue.js פחות מוכר יחסית בתעשייה. כך שבמודעות דרושים יחפשו יותר כאלה שיודעים למשל ריאקט ואנגולר. כמו"כ ב vue 3 עדיין אין כמדומה ספריות רכיבים (קומפוננטות מוכנות) מוצלחות] -
@trs אני בספק אם תוכל לספור על כף יד אחת את המשתמשים כאן בפורום שנגעו בפועל, באחד מהפריימוורקס שהזכרת.
כדאי לך לשמוע בנושא הזה חוות דעת מאנשים שמתעסקים עם זה, ולא רק תוצאות גוגל (כי זה דבר שאתה יכול לעשות לבד) - כגון פורום תחומים.בכל אופן לא תיארת אפילו טיפה את ה-use case שלך - ומשכך זה נראה לי לא נכון בכלל לענות על כזו שאלה..
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות