בעיה | הסתרת הגדרות ומסך הבית על ידי מחשבון מסתיר קבצים
-
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל. -
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל. -
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל. -
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל.@חזי אמר בבעיה | הסתרת הגדרות ומסך הבית על ידי מחשבון מסתיר קבצים:
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל.אם יש לך אפשרות להתקנת אפליקציות,
תקבל אפליקציית לאונצ'ר דרך בלוטוס,
ותפתח ותתקין אותו דרך החלון שקופץ בעת קבלת בלוטוס. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
יש לי את הגרסה החדשה של @M-H-B ב QIN AL LIFE, הסתרתי על ידי המחשבון את כל האפליקציות, בין היתר את ההגדרות וכנראה גם את מסך הבית, כנראה שבגלל זה אי אפשר להגיע למחשבון כדי לשחרר את הקבצים. אם יש למישהו רעיון איך להגיע למחשבון בכל אופן או כל רעיון אחר, אני אשמח.
בגירסה 6.2.1 אני בעבר הסתרתי את ההגדרות ובכל אופן הצלחתי לשחרר את ההגדרות כרגיל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות