בעיה | ווינדוס 11 - media player מציגה בצורה הפוכה
-
@שמח-לשמוע גם לי יש את זה לא יודע למה אולי בגלל שהעברית שלו לא מספיק טובה
אני מחכה לעדכון -
@שמח-לשמוע
מי שרוצה לשנות הנה קובץ
K-Lite_Codec_Pack_1646_Standard.exe
לעשות next עד הסוף
לסגור את כל החלונות שנפתחים
הנה תמונה מה שמקבלים

-
@שמח-לשמוע
מי שרוצה לשנות הנה קובץ
K-Lite_Codec_Pack_1646_Standard.exe
לעשות next עד הסוף
לסגור את כל החלונות שנפתחים
הנה תמונה מה שמקבלים

-
@שמח-לשמוע
הסתדר לך ה media player שהיה לך הפוך בווינדוס 11.
א"כ אשמח לדעת מה עשית.
תודה רבה -
R rbu התייחס לנושא זה
-
K K11001100 התייחס לנושא זה
-
@שמח-לשמוע
הסתדר לך ה media player שהיה לך הפוך בווינדוס 11.
א"כ אשמח לדעת מה עשית.
תודה רבה@ק.ג כתב בבעיה | ווינדוס 11 - media player מציגה בצורה הפוכה:
@שמח-לשמוע
הסתדר לך ה media player שהיה לך הפוך בווינדוס 11.
א"כ אשמח לדעת מה עשית.
תודה רבהטרם נפתרה התקלה!
-
@K11001100 הקפצה
-
K K11001100 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות