בקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO
-
הבעיה שלי שהHOME לא נותן לפתוח שום תוכנה באופליין !
תודה על התשובה המהירה!@elazar אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
הזה
לא עובד
ושוב איזה מהירות ופשוט "עזרה הדדית" -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי לא
כרגע כמובן אני עם אינטרנט
אבל אני צריך תוכנה למחשב בלי אינטרנטצריך אינטרנט בשביל להוציא ממצב s
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי לא
כרגע כמובן אני עם אינטרנט
אבל אני צריך תוכנה למחשב בלי אינטרנטצריך אינטרנט בשביל להוציא ממצב s
@a0533057932 הWIFI עדיין לא הוצא
האם תוכל להדריך בקלות איך מחליפים? -
@a0533057932 הWIFI עדיין לא הוצא
האם תוכל להדריך בקלות איך מחליפים?@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 הWIFI עדיין לא הוצא
האם תוכל להדריך בקלות איך מחליפים?מחליפים את מה?
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 הWIFI עדיין לא הוצא
האם תוכל להדריך בקלות איך מחליפים?מחליפים את מה?
@a0533057932 מS לPRO
-
@a0533057932 מS לPRO
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 מS לPRO
יוצאים ממצב s להום
ואז פועלים על פי ההוראות שהביאו לך -
@a0533057932 מS לPRO
-
@a0533057932 מS לPRO
-
@מויסי מכיון שאני מחובר רק לWIFI מוגבל
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בקרובושוב תודה ענקית על כל הדבר הפצצה הזה
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
תודה מראשעם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10 -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
תודה מראשעם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה -
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיהמה מותקן כעת?
חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיהמה מותקן כעת?
חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח@a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
כרגע ווינדוס לא מופעל
כך הוא כותב לי בהפעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות