בקשת מידע | מסך פנימי ליאנג
-
@אלי123 זה קרה אבל מהנפילה
-
@אלי123 זה קרה אבל מהנפילה
@זעירא-דמן-חבריא אוי סורי משום מה היה נראה לי שכתבת שנפל למים מחילה אני מוחק את הפוסט
-
הפלאפון לשי נפל ומאז המסך מאוד מאוד בהיר (הטאצ' עובד כרגיל) אני צריך להחליף מסך פנימי?
ואיפה קונים את זה?
הבו עיצה!@זעירא-דמן-חבריא אמר בבקשת מידע | מסך פנימי ליאנג:
הפלאפון לשי נפל ומאז המסך מאוד מאוד בהיר (הטאצ' עובד כרגיל) אני צריך להחליף מסך פנימי?
ואיפה קונים את זה?
הבו עיצה!https://mitmachim.top/topic/30135/בירור-היכן-ניתן-לרכוש-מסך-של-גלקסי-פוקט/8
-
הפלאפון לשי נפל ומאז המסך מאוד מאוד בהיר (הטאצ' עובד כרגיל) אני צריך להחליף מסך פנימי?
ואיפה קונים את זה?
הבו עיצה! -
@aiib בכזה מחיר אני קונה חדש...
-
@aiib בכזה מחיר אני קונה חדש...
@זעירא-דמן-חבריא זה מה יש....
אין חדש, הכל מחודש וכפול במחיר -
@זעירא-דמן-חבריא זה מה יש....
אין חדש, הכל מחודש וכפול במחיר -
הפלאפון לשי נפל ומאז המסך מאוד מאוד בהיר (הטאצ' עובד כרגיל) אני צריך להחליף מסך פנימי?
ואיפה קונים את זה?
הבו עיצה!@זעירא-דמן-חבריא אתה יכול לקנות בכיכר התקשורת בישעיהו ליד כיכר השבת זה אמור לעלות באיזור 50-60
-
@aiib פנימי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות