בקשה | אפליקציית נגן של סמסונג.
-
אשמח בבקשה לקבל אפליקציה של נגן מקורית של סמסונג.
אני לא יודעת אם צריך לשלם על זה או שצריך אפליקציה פרוצה, אשמח להסבר.
בתודה מראש

-
אשמח בבקשה לקבל אפליקציה של נגן מקורית של סמסונג.
אני לא יודעת אם צריך לשלם על זה או שצריך אפליקציה פרוצה, אשמח להסבר.
בתודה מראש

@ירושלים-שלי זה של היאנג
נגן של היאנג להתקנה.apk -
אשמח בבקשה לקבל אפליקציה של נגן מקורית של סמסונג.
אני לא יודעת אם צריך לשלם על זה או שצריך אפליקציה פרוצה, אשמח להסבר.
בתודה מראש

@ירושלים-שלי עובד רק על סמסונג
-
אשמח בבקשה לקבל אפליקציה של נגן מקורית של סמסונג.
אני לא יודעת אם צריך לשלם על זה או שצריך אפליקציה פרוצה, אשמח להסבר.
בתודה מראש

@ירושלים-שלי אמר בבקשה | בקשה | אפליקצית נגן של סמסונג.:
אשמח בבקשה לקבל אפליקציה של נגן מקורית של סמסונג.
אני לא יודעת אם צריך לשלם על זה או שצריך אפליקציה פרוצה, אשמח להסבר.
בתודה מראש

אם הבנתי אותך
אז צריך להירשם לזה לא נראה לי שצריך לשלם
(זה קרה מהעדכונים האחרונים) -
@ירושלים-שלי זה של היאנג
נגן של היאנג להתקנה.apk@בן-ציון אמר בבקשה | בקשה | אפליקצית נגן של סמסונג.:
@ירושלים-שלי זה של היאנג
נגן של היאנג להתקנה.apkתודה רבה רבה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות