שאלה | של מי החנות הזאת?
-
@זונדל-גרנד אתה יכול להעלות את הAPK של זה בבקשה !!!
-
@זונדל-גרנד אתה יכול להעלות את הAPK של זה בבקשה !!!
-
@זונדל-גרנד אתה יכול להעלות את הAPK של זה בבקשה !!!
-
@מישהו12
יתכן מאוד שאתה צודק. אבל הפורום הזה מלא בתכנות פרוצות, וגם הווינדוס והאפיס שלך פרוצים...
אמנם יש לחלק שזה נכרים וזה יהודים, להבדיל, וצע"ג.@י-פל אמר בשאלה | של מי החנות הזאת?:
וגם הווינדוס והאפיס שלך פרוצים...
טעות!!
מישהו12 מקפיד לא להשתמש בתוכנות פרוצות. -
@י-פל אמר בשאלה | של מי החנות הזאת?:
וגם הווינדוס והאפיס שלך פרוצים...
טעות!!
מישהו12 מקפיד לא להשתמש בתוכנות פרוצות. -
@מישהו12 אמר בשאלה | של מי החנות הזאת?:
רק אתמול קניתי תוכנות ב290 שח
הלכתית אני לא יודע אם זה גזל..
אבל מוסרית, לקנות תוכנות זה יפה מאוד.
כמו שלא הייתי רוצה שיעתיקו ממני דברים שעבדתי עליהם.. -
לא לסטות מהנושא!!!
-
@זונדל-גרנד כמה אפליקציות יש שם?
אם רק 10 אז זה החנות החינמית של זונדל -
-
-
@שלומ איך אתה רואה את הדומיין?
@זונדל-גרנד אמר בשאלה | של מי החנות הזאת?:
@שלומ איך אתה רואה את הדומיין?
היה לי כזה מכשיר
ועשיתי הקלטה בנטפרי -
@זונדל-גרנד אמר בשאלה | של מי החנות הזאת?:
@שלומ איך אתה רואה את הדומיין?
היה לי כזה מכשיר
ועשיתי הקלטה בנטפרי -
@שלומ מי המפתח שלו?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
