בעיה | הפלאפון נטען רק כשמגדירים
-
כשאני רוצה להטעין את הפלאפון לא מספיק להכניס מטען אני צריך להכניס מטען ולפתוח את ההגדרות usb ולהגדיר נשלט ע"י טלפון זה ואני לא יכול להגדיר את זה קבוע כל פעם שמטעינים צריך לבחור מחדש ולכן קורה שנגמר הבטריה לגמרי והפלאפון לא נדלק מהמטען אז צריך להדליק ולהספיק לפני שנכבה להגדיר שישלט ע"י הטלפון
אשמח לפיתרונות
תודה רבה !
-
כשאני רוצה להטעין את הפלאפון לא מספיק להכניס מטען אני צריך להכניס מטען ולפתוח את ההגדרות usb ולהגדיר נשלט ע"י טלפון זה ואני לא יכול להגדיר את זה קבוע כל פעם שמטעינים צריך לבחור מחדש ולכן קורה שנגמר הבטריה לגמרי והפלאפון לא נדלק מהמטען אז צריך להדליק ולהספיק לפני שנכבה להגדיר שישלט ע"י הטלפון
אשמח לפיתרונות
תודה רבה !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות