בקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך
-
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים
ווינדוס 10? /11?ווינדוס 10
@פלורידה אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים מרחיבים קצת את שורת המשימות
איך?
-
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים
ווינדוס 10? /11?ווינדוס 10
@פלורידה אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים מרחיבים קצת את שורת המשימות
איך?
-
@מגדלים עומדים על הקו החצוי בין השחור לבין השולחן עבודה
ואז יופיע לך חץ אותו צריך לגרור כלפי מעלה@ירושלמיי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים עומדים על הקו החצוי בין השחור לבין השולחן עבודה
ואז יופיע לך חץ אותו צריך לגרור כלפי מעלהאיפה
-
@ירושלמיי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים עומדים על הקו החצוי בין השחור לבין השולחן עבודה
ואז יופיע לך חץ אותו צריך לגרור כלפי מעלהאיפה
@יוסי-הגאון אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@ירושלמיי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים עומדים על הקו החצוי בין השחור לבין השולחן עבודה
ואז יופיע לך חץ אותו צריך לגרור כלפי מעלהאיפה

-
@יוסי-הגאון אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@ירושלמיי אמר בבקשת מידע | להוסיף לשורת המשימות את התאריך:
@מגדלים עומדים על הקו החצוי בין השחור לבין השולחן עבודה
ואז יופיע לך חץ אותו צריך לגרור כלפי מעלהאיפה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסי-הגאון
על מה שסימנתי

-
@יוסי-הגאון צריך קודם להסיר את הנעילה ע"י מקש ימני על שורת המשימות...
@פלורידה אבל זה לא נראה לי תלוי בזה, כי ניסיתי במחשב אחר ושם גם כשזה מוקטן, מוצג התאריך, כך:
(ואין אופציה להקטין..) וכשזה מורחב זה כבר כך:
שזה כבר בכלל לא נראה נורמלי... -
@יוסי-הגאון צריך קודם להסיר את הנעילה ע"י מקש ימני על שורת המשימות...
@פלורידה אבל זה לא נראה לי תלוי בזה, כי ניסיתי במחשב אחר ושם גם כשזה מוקטן, מוצג התאריך, כך:
(ואין אופציה להקטין..) וכשזה מורחב זה כבר כך:
שזה כבר בכלל לא נראה נורמלי... -
@יוסי-הגאון צריך קודם להסיר את הנעילה ע"י מקש ימני על שורת המשימות...
@פלורידה אבל זה לא נראה לי תלוי בזה, כי ניסיתי במחשב אחר ושם גם כשזה מוקטן, מוצג התאריך, כך:
(ואין אופציה להקטין..) וכשזה מורחב זה כבר כך:
שזה כבר בכלל לא נראה נורמלי... -
מ מגדלים סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות