בקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?
-
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@מניפולציות עיין במריך של מישהו 12 על נוקיה ותדע בדיוק https://mitmachim.top/topic/15202/הבהרה-כמה-דברים-שא-א-לעשות-בנוקיה/5
שאלתי גם אם תיקנו את הבאגים המעצבנים.
תקרא את השאלה לפני שאתה מצטט...
והאמת שיש אפשרות להוסיף ישומים רק שזה מסובך.@מניפולציות kaios 3 נמצאת כבר כמה חודשים אצל מפתחים בפורומים שונים, מתי יושק אצל החברות, נקווה בקרוב.
אמורים לשנות את צורת הפעולה של האפליקציות, שדרוג לאנדרואיד 10 ( מנוע פיירפוקס 86) עם אפשרות להתקנת אפליקציות, בפורמט מיוחד, אבל בצורה פשוטה. -
@מניפולציות kaios 3 נמצאת כבר כמה חודשים אצל מפתחים בפורומים שונים, מתי יושק אצל החברות, נקווה בקרוב.
אמורים לשנות את צורת הפעולה של האפליקציות, שדרוג לאנדרואיד 10 ( מנוע פיירפוקס 86) עם אפשרות להתקנת אפליקציות, בפורמט מיוחד, אבל בצורה פשוטה.@yair אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
עם אפשרות להתקנת אפליקציות, בפורמט מיוחד, אבל בצורה פשוטה.
APK?
-
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@מניפולציות עיין במריך של מישהו 12 על נוקיה ותדע בדיוק https://mitmachim.top/topic/15202/הבהרה-כמה-דברים-שא-א-לעשות-בנוקיה/5
שאלתי גם אם תיקנו את הבאגים המעצבנים.
תקרא את השאלה לפני שאתה מצטט...
והאמת שיש אפשרות להוסיף ישומים רק שזה מסובך. -
פוסט זה נמחק!
-
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@מניפולציות עיין במריך של מישהו 12 על נוקיה ותדע בדיוק https://mitmachim.top/topic/15202/הבהרה-כמה-דברים-שא-א-לעשות-בנוקיה/5
שאלתי גם אם תיקנו את הבאגים המעצבנים.
תקרא את השאלה לפני שאתה מצטט...
והאמת שיש אפשרות להוסיף ישומים רק שזה מסובך.@מניפולציות אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
והאמת שיש אפשרות להוסיף ישומים רק שזה מסובך.
מי יכול לעשות לי את זה בירושלים?
-
@מניפולציות אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
והאמת שיש אפשרות להוסיף ישומים רק שזה מסובך.
מי יכול לעשות לי את זה בירושלים?
-
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות. -
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות.סליחה, אבל לא הבנתי כלום!
@יהונתן-ל הוא לא תייג אותך הוא שאל את YAIR!
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות.סליחה, אבל לא הבנתי כלום!
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@יהונתן-ל מדבר איתי במייל ומשם נתקדם.
מה המייל שלך ?
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
יש לציין, שאני אעשה רק אם יאיר יסכים.
ואיך נדע אם הוא מסכים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות