עזרה | באג בתוכנת IDM
-
כל כמה דקות קופץ לי ההודעה הזאת
מה זה אומר@שוקו-תנובה הוא אומר שנרשמת עם סריאל לא נכון!
-
@שוקו-תנובה הוא אומר שנרשמת עם סריאל לא נכון!
@איציק-דייטש מה הפתרון?
-
@איציק-דייטש מה הפתרון?
-
@ירושלמיי ואיך עושים שזה לא יחזור
-
@ירושלמיי ואיך עושים שזה לא יחזור
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | באג ב תוכנת IDM:
@ירושלמיי ואיך עושים שזה לא יחזור
להסיר לחלוטין ואז להתקין מחדש והוא לא יחזור
-
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | באג ב תוכנת IDM:
@ירושלמיי ואיך עושים שזה לא יחזור
להסיר לחלוטין ואז להתקין מחדש והוא לא יחזור
@איציק-דייטש אבל מה זה הסריאל הזה
-
@איציק-דייטש אבל מה זה הסריאל הזה
@שוקו-תנובה זה הפריצה
-
@שוקו-תנובה זה הפריצה
@איציק-דייטש אבל אם התקנתי את זה פעם ראשונה ככה אני יתקין אותו דבר אז איפה היה הבאג שלי
-
@איציק-דייטש אבל אם התקנתי את זה פעם ראשונה ככה אני יתקין אותו דבר אז איפה היה הבאג שלי
@שוקו-תנובה
מאיפה בדיוק הורדת? -
@איציק-דייטש אבל אם התקנתי את זה פעם ראשונה ככה אני יתקין אותו דבר אז איפה היה הבאג שלי
@שוקו-תנובה ככה התקנת פעם ראשונה?
-
@שוקו-תנובה
מאיפה בדיוק הורדת?@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
-
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
@שוקו-תנובה זאת הייתה הפעם הראשונה שהתקנת??
-
@שוקו-תנובה ככה התקנת פעם ראשונה?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@שוקו-תנובה ככה התקנת פעם ראשונה?
ההה אכשיו שאני חושב על זה ניסתי להתקין פעם אחת לפני וזה לא הלך כנראה שזה הבעיה תודה רבה
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@שוקו-תנובה ככה התקנת פעם ראשונה?
ההה אכשיו שאני חושב על זה ניסתי להתקין פעם אחת לפני וזה לא הלך כנראה שזה הבעיה תודה רבה
@שוקו-תנובה אז תוריד משהו אחר אולי יש בזה בעיה עם הפריצה?!
-
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager -
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager@יעקב-אליעזר מצוין בודק
-
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על active -
@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על active@משה-מזרחי
נכון. אבל כדאי שיסיר בכדי לקבל את העדכון הכי חדששש -
@משה-מזרחי
נכון. אבל כדאי שיסיר בכדי לקבל את העדכון הכי חדששש -
@משה-מזרחי אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על activeהסרתי כבר מה הכי מומלץ אכשיו להשתמש במה ש @יעקב-אליעזר הביא או להתקין חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות