באג | וואטצאפ בטה ביאנג
-
הצטרפתי לוואטצאפ בטה ביאנג ואני מנסה לסרוק את QR למחשב ועולה שגיאה שלא הצליח
חזרתי לוואטצאפ רגיל - עובד תקין.
משהו מכיר את הבעיה ? איך ניתן לפתור? -
@ליבל
יש לך סינון כלשהוא?@אהרן-שובקס אתרוג, וואטצאפ בעיקרון פתוח שם כרגיל
-
@אהרן-שובקס אתרוג, וואטצאפ בעיקרון פתוח שם כרגיל
-
@ליבל
נכון אבל בוואצפ בטא זה שרתים חדשים שהם צריכים לפתוח מחדש שלח להם פנייה@אהרן-שובקס זה כבר עבד לי
והתנתקתי כעת לא מתחבר שוב -
@אהרן-שובקס זה כבר עבד לי
והתנתקתי כעת לא מתחבר שוב -
@ליבל
מתי זה עבד לך לפני שהצטרפת לבטא או שגם אחרי?@אהרן-שובקס גם אחרי
-
@אהרן-שובקס גם אחרי
@ליבל אמר בבאג | וואטצאפ בטה ביאנג:
@אהרן-שובקס גם אחרי
זה לא קשור לסינון!
זה מצליח לסרוק, רק זה מבצע איזשהו תהליך רישום מסוים ושם נתקע
לדעתי הבטא צורך משאבים קצת חזקים יותר ולכן זה נתקע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות