דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!

הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
304 פוסטים 42 כותבים 23.9k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מה הבעיהמ מה הבעיה

    בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #123

    @מה-הבעיה אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

    בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

    אני מצליחה בינתיים ב"ה 🙌

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • זונדל גרנדז זונדל גרנד

      @1divid אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      @זונדל-גרנד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      @אריאלל המחשב שלי נהיה איטי אוליי זה קשור...

      (בהומור)
      אני בקושי זז קשור?🤣🤣🤣

      בטח כל היום על המסך....

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #124

      @זונדל-גרנד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      @1divid אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      @זונדל-גרנד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      @אריאלל המחשב שלי נהיה איטי אוליי זה קשור...

      (בהומור)
      אני בקושי זז קשור?🤣🤣🤣

      בטח כל היום על המסך....

      איזה. איפה יש לי זמן לזה😔😔

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמח לשמוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #125

        עכשיו בווצאפ ווב מופיע כזה שגיאה

        fa631046-4b9c-4f24-9f05-3c1802644824-image.png
        לפני זה, זה לא היה.
        משהו מתקדם 🙄

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #126

          ​​בטוויטר בשעתיים האחרונות יותר ויותר פופולריות מקבל הטוויט 🕊️:

          "So, someone deleted large sections of the routing....that doesn't mean Facebook is just down, from the looks of it....that means Facebook is GONE."

          כמו כן מn12 נמסר👇🏾
          "התקלה היא שיש שירות בינלאומי ענק באינטרנט, שמצמיד את השם Facebook.com לקבוצה של שרתים שמנגישים את האתר,
          ועכשיו השרתים פשוט לא מזהים את פייסבוק",
          אומר ל-N12 תומר לוי, מנכ"ל logz.io."זה דבר מטורף, זה אומר שמישהו בפייסבוק, שרק לה יש גישה לשרתים ולכתובות IP, מחק או שינה את זה בבת אחת בכל השרתים".

          IMG_20211005_002640_661.jpg

          @TermuxIsrael

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ירושלים שליי מנותק
            ירושלים שליי מנותק
            ירושלים שלי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #127

            גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


            סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

            הרי יש גיבוי לדרייב...

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #128

              הדומיינים חזרו
              cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              FSHLOMOF ירושלים שליי 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • ירושלים שליי ירושלים שלי

                גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


                סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

                הרי יש גיבוי לדרייב...

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברמן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #129

                @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


                סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

                הרי יש גיבוי לדרייב...

                אולי הכוונה למי שאין גיבוי?!

                אבל בכל אופן התוכן הרי נמצא עכשיו על המכשיר... 🤔

                א ירושלים שליי 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • מישהו12מ מישהו12

                  הדומיינים חזרו
                  cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                  FSHLOMOF מנותק
                  FSHLOMOF מנותק
                  FSHLOMO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #130

                  @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                  הדומיינים חזרו
                  cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                  איך אתה בודק את זה?
                  תעלה את הקובץ

                  tisotbzol@gmail.com

                  1divid1 מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ב ברמן

                    @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                    גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


                    סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

                    הרי יש גיבוי לדרייב...

                    אולי הכוונה למי שאין גיבוי?!

                    אבל בכל אופן התוכן הרי נמצא עכשיו על המכשיר... 🤔

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחד תם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #131

                    @ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                    אבל בכל אופן התוכן הרי נמצא עכשיו על המכשיר...

                    התכוונת ברצינות??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • FSHLOMOF FSHLOMO

                      @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                      הדומיינים חזרו
                      cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                      איך אתה בודק את זה?
                      תעלה את הקובץ

                      1divid1 מנותק
                      1divid1 מנותק
                      1divid
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                      #132

                      @fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                      @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                      הדומיינים חזרו
                      cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                      איך אתה בודק את זה?

                      אאלט cmd

                      תעלה את הקובץ

                      יש לך את זה במחשב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב ברמן

                        @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                        גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


                        סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

                        הרי יש גיבוי לדרייב...

                        אולי הכוונה למי שאין גיבוי?!

                        אבל בכל אופן התוכן הרי נמצא עכשיו על המכשיר... 🤔

                        ירושלים שליי מנותק
                        ירושלים שליי מנותק
                        ירושלים שלי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #133

                        @ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                        @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                        גורם בכיר בחברה: יתכן וכל התוכן בוואטסאפ ימחק לצמיתות


                        סביר שההודעה הזאת זה פייק, נכון??

                        הרי יש גיבוי לדרייב...

                        אולי הכוונה למי שאין גיבוי?!

                        אבל בכל אופן התוכן הרי נמצא עכשיו על המכשיר... 🤔

                        השאלה על ציטוטים, הם לא על המכשיר...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • FSHLOMOF FSHLOMO

                          @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                          הדומיינים חזרו
                          cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                          איך אתה בודק את זה?
                          תעלה את הקובץ

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #134

                          @fshlomo
                          פקודה פשוטה בcmd
                          https://forum.techno-tech.ovh/topic/911/מדריך-פקודת-ping

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מישהו12מ מישהו12

                            הדומיינים חזרו
                            cff1059c-7ff6-470a-9d47-9a251ddfb3f7-תמונה.png

                            ירושלים שליי מנותק
                            ירושלים שליי מנותק
                            ירושלים שלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #135

                            @מישהו12 מה זה אומר? 🤔

                            בדר"כ שהדומיין 'חוזר' נשאר קצת 'לתקן'?

                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ירושלים שליי ירושלים שלי

                              @מישהו12 מה זה אומר? 🤔

                              בדר"כ שהדומיין 'חוזר' נשאר קצת 'לתקן'?

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #136

                              @ירושלים-שלי שהם מתקדמים בטיפול

                              הבלוג שלי
                              https://aiv-dev.com/he-IL/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מישהו12מ מישהו12

                                @fshlomo
                                פקודה פשוטה בcmd
                                https://forum.techno-tech.ovh/topic/911/מדריך-פקודת-ping

                                FSHLOMOF מנותק
                                FSHLOMOF מנותק
                                FSHLOMO
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #137

                                @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                @fshlomo
                                פקודה פשוטה בcmd
                                https://forum.techno-tech.ovh/topic/911/מדריך-פקודת-ping

                                זה מיד נכבה‏‏‫מסמך טקסט ‫חדש.CMD ניסיתי?

                                tisotbzol@gmail.com

                                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • FSHLOMOF FSHLOMO

                                  @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                  @fshlomo
                                  פקודה פשוטה בcmd
                                  https://forum.techno-tech.ovh/topic/911/מדריך-פקודת-ping

                                  זה מיד נכבה‏‏‫מסמך טקסט ‫חדש.CMD ניסיתי?

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #138

                                  @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                    FSHLOMOF מנותק
                                    FSHLOMOF מנותק
                                    FSHLOMO
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #139

                                    @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                    @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                    לא הבנתי איך?

                                    tisotbzol@gmail.com

                                    1divid1 מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • FSHLOMOF FSHLOMO

                                      @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                      @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                      לא הבנתי איך?

                                      1divid1 מנותק
                                      1divid1 מנותק
                                      1divid
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #140

                                      @fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                      @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                      @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                      לא הבנתי איך?

                                      תפתח את cmd ושם תכתוב את הפקודה

                                      FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • FSHLOMOF FSHLOMO

                                        @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                        @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                        לא הבנתי איך?

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #141

                                        @fshlomo עזוב.
                                        הנה הקוד, שמור בbat.
                                        את www.facebook.com תחליף במה שאתה רוצה

                                        ping www.facebbok.com
                                        pause
                                        

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 1divid1 1divid

                                          @fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                          לא הבנתי איך?

                                          תפתח את cmd ושם תכתוב את הפקודה

                                          FSHLOMOF מנותק
                                          FSHLOMOF מנותק
                                          FSHLOMO
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #142

                                          @1divid אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          @fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          @מישהו12 אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          @fshlomo תריץ ישירות בתוך הcmd, לא כסקריפט

                                          לא הבנתי איך?

                                          תפתח את cmd ושם תכתוב את הפקודה

                                          אני יצרתי ע"י קובץ TXT איך אני פותח ע"י CMD

                                          tisotbzol@gmail.com

                                          מישהו12מ דוד 1ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר