חיפוש נגן לקנייה
-
@עניו-כמשה כמה זה הQ2? נראה לי מספיק קטן לא?
@חיים-גרין
של סאוומיקס?
כמה גוגל המסך שלו?ואגב מה הנגן המקורי של זה מסין?
-
@חיים-גרין
של סאוומיקס?
כמה גוגל המסך שלו?ואגב מה הנגן המקורי של זה מסין?
@עניו-כמשה אמר בחיפוש נגן לקנייה:
@חיים-גרין
של סאוומיקס?
כמה גוגל המסך שלו?ואגב מה הנגן המקורי של זה מסין?
כן של סמוויקס
לא יודע את הגודל אבל אני יודע שהוא קטן -
@עניו-כמשה סמארט גו יחסית קטן המסך שלו
וD8 ואולטרה פלוס הם 2.8 אינץ -
@עניו-כמשה לך על המנגן פלוס
-
@עניו-כמשה לך על המנגן פלוס
-
@חיים-גרין גם אני ממליץ עליו
-
@חיים-גרין קישורים אפשר בבקששה?
-
@חיים-גרין קישורים אפשר בבקששה?
@עניו-כמשה אמר בחיפוש נגן לקנייה:
@חיים-גרין קישורים אפשר בבקששה?
יש את זה בחנויות!
אאל"ט אין אפשרות להזמין מהאינטרנט! -
לידעתכם כמעט ולא נמצא נגן Q2 בחנויות
אבל יש קיו 3 שהוא יותר גדול ופחות כשר למיטב ידיעתי
בהצלחה@עזיז קיו 3 המתוקן עדיף ע"פ קיו 2 הניתן לפריצה בקלות רבה.
-
@חיים-גרין
של סאוומיקס?
כמה גוגל המסך שלו?ואגב מה הנגן המקורי של זה מסין?
@עניו-כמשה בנג'י A38
-
@עזיז קיו 3 המתוקן עדיף ע"פ קיו 2 הניתן לפריצה בקלות רבה.
@כיפה-אדומה יש לי אפליקצית סייר קבצים
-
@כיפה-אדומה יש לי אפליקצית סייר קבצים
@ישראל-גולדשטיין עבור Q3
-
@ישראל-גולדשטיין עבור Q3
-
-
@ישראל-גולדשטיין
יש לו עברית? -
@עזיז קיו 3 המתוקן עדיף ע"פ קיו 2 הניתן לפריצה בקלות רבה.
@כיפה-אדומה
למי שמעוניין בפריצות אה"נ אתה צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות