עזרה | NOKIA 800 BY YAIR לא מתקשר מיומן השיחות
-
אם מתקשרים אלי אני לא יכול לחזור מיומן השיחות.
רק להוסיף איש קשר ולחייג מאנשי קשר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
או ממה זה נובע?
תודה מראש@אברהם-כהן אמר בעזרה | NOKIA 800 BY YAIR לא מתקשר מיומן השיחות:
האם קנית את המכשיר אצל @Yair?

היות וכתבת בכותרת "NOKIA 800 BY YAIR".
-
@אברהם-כהן אמר בעזרה | NOKIA 800 BY YAIR לא מתקשר מיומן השיחות:
האם קנית את המכשיר אצל @Yair?

היות וכתבת בכותרת "NOKIA 800 BY YAIR".
-
אם מתקשרים אלי אני לא יכול לחזור מיומן השיחות.
רק להוסיף איש קשר ולחייג מאנשי קשר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
או ממה זה נובע?
תודה מראש -
@אברהם-כהן ככה זה אצל נוקיה לצערי במכשירים האלו
מה שאתה יכול לנסות זה להגדיר את הכפתור קיצור בתור אפליקציה שתרצה, ולנסות לפתוח תוך כדי שיחה
מה שכן אפשר להוסיף אנשי קשר או שיחות או לצפות במספרים ממה שזכור לי תוך כדי השיחה. -
אם מתקשרים אלי אני לא יכול לחזור מיומן השיחות.
רק להוסיף איש קשר ולחייג מאנשי קשר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
או ממה זה נובע?
תודה מראש@אברהם-כהן אפשר לחזור לתפריט הראשי על ידי הוספת שיחה -עוד- אנשי קשר ואח"כ לחיצה על מקש הבית זה חוזר לתפריט אבל בשביל לנתק תצטרך להתקשר שוב פעם ולנתק את שתי השיחות
-
@אברהם-כהן אפשר לחזור לתפריט הראשי על ידי הוספת שיחה -עוד- אנשי קשר ואח"כ לחיצה על מקש הבית זה חוזר לתפריט אבל בשביל לנתק תצטרך להתקשר שוב פעם ולנתק את שתי השיחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות