מדריך | צריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי
-
@יודל אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
@aiib הסים הוא סים כשר יכול להיות בגלל זה?
כן.
יש לזה IMEI כשר?
איזה חברה סלולרית הסים? -
@שמואל זה עבד לי לפני זה עם סים כשר
להתקין גרסא כשרה יעזור אולי ואשמח לדעת למה הסים לא עובד
הרי זה עבד לפני זה -
@יודל מעניין... אולי צריך תיקון תעודה בZ3X...
להתקין גרסא כשרה יעזור אולי
אין לך ממילא גירסא כשרה להתקין
-
@יודל מעניין... אולי צריך תיקון תעודה בZ3X...
להתקין גרסא כשרה יעזור אולי
אין לך ממילא גירסא כשרה להתקין
-
@klopkk אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
@יודל בפורום זה גרסה מוכשרת, לא כשרה
מה שיש בפורום זה גירסא רשמית של סמסונג!
-
@klopkk אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
@יודל בפורום זה גרסה מוכשרת, לא כשרה
מה שיש בפורום זה גירסא רשמית של סמסונג!
-
@klopkk אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
בפורום זה גרסה מוכשרת, לא כשרה
אז על זה אמרתי:
@שמואל אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
מה שיש בפורום זה גירסא רשמית של סמסונג!
-
@klopkk אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
בפורום זה גרסה מוכשרת, לא כשרה
אז על זה אמרתי:
@שמואל אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
מה שיש בפורום זה גירסא רשמית של סמסונג!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות