בעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה
-
@משישהו-34 כן, אם יש להם גרסא כזו.
לי יש.@מישהו12 ואיך מגעים אילך
-
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.לפי בדיקה שלי זה לא קשור
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
-
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
-
@מישהו12 ואיך מגעים אילך
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
ראיתי כאלה גרסאות...
-
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
ראיתי כאלה גרסאות...
-
@משישהו-34 אם יש להם גרסא כזאת, לא יודע אם יש להם.
לי יש. -
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
נכון.
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
נכון.
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
@מישהו12 בטח שאפשר למחוק צריך לעשות רוט.
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
@מישהו12 בטח שאפשר למחוק צריך לעשות רוט.
@number1 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
@מישהו12 בטח שאפשר למחוק צריך לעשות רוט.
בגרסא ישראלית 99% שלא תצליח!
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
נכון.
@מישהו12 תעזור לי עם השיומי
-
@מישהו12 תעזור לי עם השיומי
-
@מישהו12 אני משתגע כבר תעזור לי בבקשה פליז זה דחוף
-
@number1 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
@מישהו12 בטח שאפשר למחוק צריך לעשות רוט.
בגרסא ישראלית 99% שלא תצליח!
-
@מישהו12 אני משתגע כבר תעזור לי בבקשה פליז זה דחוף
-
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
בגרסא ישראלית 99% שלא תצליח!
מאיפה אתה מביא את זה?! ברור שאפשר אם יש רוט.
@number1 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
בגרסא ישראלית 99% שלא תצליח!
מאיפה אתה מביא את זה?! ברור שאפשר אם יש רוט.
99% שלא תצליח לעזות רוט.
-
@הראש-ישיבה-0 לעזןר לך במה?!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות