בירור | שיומי גבוי
-
לא נמחק אבל איך מגבים
-
לא נמחק אבל איך מגבים
-
@הראש-ישיבה-0 תן פרטים על המכשיר שלך
@מישהו12 הגרסה הכי חדשה של שיומי
-
@מישהו12 הגרסה הכי חדשה של שיומי
-
את מה לגבות את אנשי קשר?
-
@הראש-ישיבה-0 איזה מכשיר?
qf9
qin1s
qin1s+
qin2
qin2pro
f21s
f21spro
f21sproaae
וכן-איזה גרסא?@מישהו12 ואהו ככ' הרבה איפה אני רואה את זה על המכשיר
-
@מישהו12 ואהו ככ' הרבה איפה אני רואה את זה על המכשיר
-
@הראש-ישיבה-0 אתה לא יודע איזה מכשיר יש לך?
בכל מקרה-צילום מסך מאודות המכשיר, בהגדרות.@מישהו12 שניה אני שואל מישהוא בחדר מחשבים
-
@מישהו12 שניה אני שואל מישהוא בחדר מחשבים
-
@מישהו12 שניה אני שואל מישהוא בחדר מחשבים
@הראש-ישיבה-0 איך עושים צילום מסך אני בור בזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות