בעיה | שיאומי עם סים טוקמן - לאחר עדכון נתונים הווייז לא עובד
-
למה זה לא מתחבר כשיש איטרנט יש חמישהוא מושג זה דחוף מאוד
-
למה זה לא מתחבר כשיש איטרנט יש חמישהוא מושג זה דחוף מאוד
-
@הראש-ישיבה-0 תן יותר פרטים
@מישהו12 פשוט יש לי סים טומן בהתחל עבד הכול טוב ואז הטלפון עושה עדכון נתונים שעות וובכול זאות הוויז לא עובד
-
@מישהו12 פשוט יש לי סים טומן בהתחל עבד הכול טוב ואז הטלפון עושה עדכון נתונים שעות וובכול זאות הוויז לא עובד
-
@הראש-ישיבה-0 אז תשנה את הכותרת, ותתן יותר פרטים בפוסט הראשון.
@מישהו12 איך משנים ?!
-
@מישהו12 איך משנים ?!
ב3 נקודות בצדו השמאלי של הפוסט הראשון באשכול.
אבל,
מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:למשתמשים חדשים מוגבלת העריכה לעד 600 שניות - 10 דקות מיצירת ההודעה.
ערכתי לך לעיל.
-
ב3 נקודות בצדו השמאלי של הפוסט הראשון באשכול.
אבל,
מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:למשתמשים חדשים מוגבלת העריכה לעד 600 שניות - 10 דקות מיצירת ההודעה.
ערכתי לך לעיל.
פוסט זה נמחק! -
ב3 נקודות בצדו השמאלי של הפוסט הראשון באשכול.
אבל,
מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:למשתמשים חדשים מוגבלת העריכה לעד 600 שניות - 10 דקות מיצירת ההודעה.
ערכתי לך לעיל.
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות