מדריך | צריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי
-
אודין זה התוכנה לצריבה של כל הרומים הרשמיים לסמסונג, אכתוב מדריך זריז על איך לצרוב באודין.
את התוכנה אפשר להוריד מכאן:
|| Odin3_v3.13.3.zip ||
מכשירים ישנים יתכן שלא תוכלו לצרוב עם גירסא זו להלן גירסאות ישנות:
|| Odin3_v3.10.7.zip ||
|| Odin3_v3.11.1.zip ||מורידים ופותחים את הexe שבתוך הzip, אין צורך בהתקנה או משהוא כזה.
דרייברים של סמסונג: || כאן ||
מכניסים את המכשיר למצב הורדה, זה מתבצע על ידי הפעלת המכשיר ככה:
ווליום תחתון, מקש בית, ואז הפעלהיעלה חלון כזה/דומה ויש לבצע ככה לפי הסדר:

כעת יש לחבר למחשב, אם הדרייברים מותקנים אתם צריכים לראות ככה:

זה אומר שזה זיהה את המכשיר.
כעת, עליכם לטעון את הגירסא שאתם רוצים להתקין בלשונית הזו:

לאחר שזה סיים לטעון יש ללחוץ על "start" למטה ולהמתין, תלוי לפי הגודל של הגירסא זה יקח יותר זמן.
בסיום נקבל:
והמכשיר יופעל מחדש
בהצלחה!
-
אודין זה התוכנה לצריבה של כל הרומים הרשמיים לסמסונג, אכתוב מדריך זריז על איך לצרוב באודין.
את התוכנה אפשר להוריד מכאן:
|| Odin3_v3.13.3.zip ||
מכשירים ישנים יתכן שלא תוכלו לצרוב עם גירסא זו להלן גירסאות ישנות:
|| Odin3_v3.10.7.zip ||
|| Odin3_v3.11.1.zip ||מורידים ופותחים את הexe שבתוך הzip, אין צורך בהתקנה או משהוא כזה.
דרייברים של סמסונג: || כאן ||
מכניסים את המכשיר למצב הורדה, זה מתבצע על ידי הפעלת המכשיר ככה:
ווליום תחתון, מקש בית, ואז הפעלהיעלה חלון כזה/דומה ויש לבצע ככה לפי הסדר:

כעת יש לחבר למחשב, אם הדרייברים מותקנים אתם צריכים לראות ככה:

זה אומר שזה זיהה את המכשיר.
כעת, עליכם לטעון את הגירסא שאתם רוצים להתקין בלשונית הזו:

לאחר שזה סיים לטעון יש ללחוץ על "start" למטה ולהמתין, תלוי לפי הגודל של הגירסא זה יקח יותר זמן.
בסיום נקבל:
והמכשיר יופעל מחדש
בהצלחה!
@שמואל לידע כללי מה זה שאר השורות?
השורה האחרונה נראה שזה לטעון דטא (אפליקציות מותקנות) למכשיר -
@שמואל לידע כללי מה זה שאר השורות?
השורה האחרונה נראה שזה לטעון דטא (אפליקציות מותקנות) למכשיר@A0533057932 אין לי מושג.
-
@שמואל לידע כללי מה זה שאר השורות?
השורה האחרונה נראה שזה לטעון דטא (אפליקציות מותקנות) למכשיר -
אודין זה התוכנה לצריבה של כל הרומים הרשמיים לסמסונג, אכתוב מדריך זריז על איך לצרוב באודין.
את התוכנה אפשר להוריד מכאן:
|| Odin3_v3.13.3.zip ||
מכשירים ישנים יתכן שלא תוכלו לצרוב עם גירסא זו להלן גירסאות ישנות:
|| Odin3_v3.10.7.zip ||
|| Odin3_v3.11.1.zip ||מורידים ופותחים את הexe שבתוך הzip, אין צורך בהתקנה או משהוא כזה.
דרייברים של סמסונג: || כאן ||
מכניסים את המכשיר למצב הורדה, זה מתבצע על ידי הפעלת המכשיר ככה:
ווליום תחתון, מקש בית, ואז הפעלהיעלה חלון כזה/דומה ויש לבצע ככה לפי הסדר:

כעת יש לחבר למחשב, אם הדרייברים מותקנים אתם צריכים לראות ככה:

זה אומר שזה זיהה את המכשיר.
כעת, עליכם לטעון את הגירסא שאתם רוצים להתקין בלשונית הזו:

לאחר שזה סיים לטעון יש ללחוץ על "start" למטה ולהמתין, תלוי לפי הגודל של הגירסא זה יקח יותר זמן.
בסיום נקבל:
והמכשיר יופעל מחדש
בהצלחה!
-
@שמואל אני לא מצליח להפעיל את המכשיר
כמו שכתבת ווליום תחתון, מקש בית, ואז הפעלה
אשמח אם אתה או מישהו יוכל לעזור לי בזה -
@יודל אמר בצריבה באודין - איך לצרוב גירסא? - מדריך כללי:
@שמואל אתה יודע איזה דגם יש לי?
לא.
אבל אמרת יאנג, אז זה אותו דבר. לא משנה התת דגמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות