מתאם לדיסק קשיח מוזר
-
@אלי-א
אתה פשוט צריך את זה:
https://www.amazon.com/PinShang-875D-J-Reader-Docking-Station/dp/B084NVKSZK?th=1
[יש לי את זה בבית]
לחילופין אתה יכול לחבר את זה למחשב נייח וזהו! -
@אלי-א
אתה פשוט צריך את זה:
https://www.amazon.com/PinShang-875D-J-Reader-Docking-Station/dp/B084NVKSZK?th=1
[יש לי את זה בבית]
לחילופין אתה יכול לחבר את זה למחשב נייח וזהו!תסתכל טוב ,
מדובר על קשיח מסוג SAS ולא SATA
אלו שני קונקטורים שונים פיזית ,
ואפילו המתאם שאני הצעתי שמצידו האחד SAS ומצידו השני SATA
עדיין מצריך לוח (כמו של שרתים ) או בקר שמתאים ל SAS
https://superuser.com/questions/191681/can-sas-drives-work-on-a-sata-motherboard/191683For SAS, the two connector segments (power and data) were merged, which makes it possible to attach a SATA drive to a SAS controller using the continuous(SAS) connector known as a SFF-8482 connector, but you cannot hook up a SAS hard drive to a SATA controller.
Wikipedia reports
3.0 Gbit/s drives may be connected to SAS backplanes, but SAS drives may not be connected to SATA backplanes
I assume this is a reference to servers that support both drives. There are signaling voltage differences for sure so even though the Wikipedia has no detailed reference, it is not possible.
-
@אלי-א
מה בדיוק המטרה , כי אם אין לך תמיכה בלוח אז המתאם הזה לא יעזור
המקסימום שתוכל זה לקנות מתאם PCI ל SAS
או חיבור USB אם בכלל יועיל -
@אלי-א אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
מה עושים?
קל
קונים דיסק טוב (לא זבל) שמתאים לסביבה שלך
אמרתי קל ?! -
@אלי-א אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
מה עושים?
קל
קונים דיסק טוב (לא זבל) שמתאים לסביבה שלך
אמרתי קל ?!@משחזר-מידע כרגע זה מה שיש לי ואני רוצה אותו בדיסק קשיח חיצוני...
-
תסתכל טוב ,
מדובר על קשיח מסוג SAS ולא SATA
אלו שני קונקטורים שונים פיזית ,
ואפילו המתאם שאני הצעתי שמצידו האחד SAS ומצידו השני SATA
עדיין מצריך לוח (כמו של שרתים ) או בקר שמתאים ל SAS
https://superuser.com/questions/191681/can-sas-drives-work-on-a-sata-motherboard/191683For SAS, the two connector segments (power and data) were merged, which makes it possible to attach a SATA drive to a SAS controller using the continuous(SAS) connector known as a SFF-8482 connector, but you cannot hook up a SAS hard drive to a SATA controller.
Wikipedia reports
3.0 Gbit/s drives may be connected to SAS backplanes, but SAS drives may not be connected to SATA backplanes
I assume this is a reference to servers that support both drives. There are signaling voltage differences for sure so even though the Wikipedia has no detailed reference, it is not possible.
@אמיר אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
תסתכל טוב ,
מדובר על קשיח מסוג SAS ולא SATA
אלו שני קונקטורים שונים פיזית ,שאלה פשוטה, האם הדיסק הזה מתחבר למחשב נייח?
-
@אמיר אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
תסתכל טוב ,
מדובר על קשיח מסוג SAS ולא SATA
אלו שני קונקטורים שונים פיזית ,שאלה פשוטה, האם הדיסק הזה מתחבר למחשב נייח?
בנייח סטנדרתי אין תמיכה ב SAS
זה מצוי בשרתיםאו בקר PCI
רק לדוגמא בחיפוש מהיר , צריך לבדוק
https://www.ebay.com.au/itm/171699313880 -
בנייח סטנדרתי אין תמיכה ב SAS
זה מצוי בשרתיםאו בקר PCI
רק לדוגמא בחיפוש מהיר , צריך לבדוק
https://www.ebay.com.au/itm/171699313880@אמיר אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
בנייח סטנדרתי אין תמיכה ב SAS
זה מצוי בשרתיםאו בקר PCI
רק לדוגמא בחיפוש מהיר , צריך לבדוק
https://www.ebay.com.au/itm/171699313880אין אפשרות להשתמש בו כדיסק קשיח חיצוני?
-
@אמיר אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
בנייח סטנדרתי אין תמיכה ב SAS
זה מצוי בשרתיםאו בקר PCI
רק לדוגמא בחיפוש מהיר , צריך לבדוק
https://www.ebay.com.au/itm/171699313880אין אפשרות להשתמש בו כדיסק קשיח חיצוני?
-
-
-
-
-
@ידיד אמר במתאם לדיסק קשיח מוזר:
@אלי-א תוכל ללמוד עוד בחיפוש הזה,
אם תרצה כונן חיצוני 4 טרה ב-350 ש"ח יש לך כאן בס"ה זה יצא לך הרבה יותר בזול מכל הבחינות.מה אני יעשה עם הדיסק שיש לי עכשיו???
-
@אלי-א
תפרק אותו, תבדוק ממה הוא עשוי ואח"כ תשאל את השכנים אם יש להם מה לעשות עם זה
אבל תזכור שטוב פח קרוב משכן רחוק..

-
@אלי-א לשנות חיבור + להחליף בקר יעלה לך קצת אבל קצת יותר מ350 ש"ח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
