בקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?
-
@זונדל-גרנד תפליש בריקברי ותשאב את systemUI דרך ADB...
-
@sxsx
מותר לדעת איך עשית את זה?
וכן האם אפשרי לשנות גם את תפריט ההגדרות?@אהרן-שובקס אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
וכן האם אפשרי לשנות גם את תפריט ההגדרות
לגבי הורדת שורות בתפריט הראשי של ההגדרות אם אתה מעוניין אני יכול לייעץ לך בפרטי
-
@sxsx
מותר לדעת איך עשית את זה?
וכן האם אפשרי לשנות גם את תפריט ההגדרות?@אהרן-שובקס זה xml בהגדרות. אתה יודע לערוך apk?
העלו בפורום הגדרות כשרות. -
@אהרן-שובקס זה xml בהגדרות. אתה יודע לערוך apk?
העלו בפורום הגדרות כשרות.@זונדל-גרנד אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
זה xml בהגדרות. אתה יודע לערוך apk?
לפי מה שאני רואה בקובץ זה db ולא xml
העלו בפורום הגדרות כשרות.
איפה?
-
@זונדל-גרנד אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
זה xml בהגדרות. אתה יודע לערוך apk?
לפי מה שאני רואה בקובץ זה db ולא xml
העלו בפורום הגדרות כשרות.
איפה?
@אהרן-שובקס בהגדרות זה XML
-
@זונדל-גרנד אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
זה xml בהגדרות. אתה יודע לערוך apk?
לפי מה שאני רואה בקובץ זה db ולא xml
העלו בפורום הגדרות כשרות.
איפה?
-
תגובה: מדריך סטטוס בר כשר ליאנג
אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?
@sxsx @yos -
מי שיוכל להביא את ההוא עם ההוספות בקובץ APK תודה רבה
-
מי שיוכל להביא את ההוא עם ההוספות בקובץ APK תודה רבה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
@אהרן-שובקס אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
איפה?
https://mitmachim.top/topic/14015/לכל-מי-שרצה-קובץ-הגדרות-כשר-ליאנג-s6310n/1
https://mitmachim.top/topic/14062/לכל-מי-שרצה-קובץ-הגדרות-כשר-ליאנג-s6310t/1מתאים גם ל"6312" או רק ל6310?
וכן מה ההבדל בין הקישור הראשון לשני? -
@מוטי-ברנד אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
@אהרן-שובקס אמר בבקשה | אפשר את הסטטוס בר הכשר כקובץ apk?:
איפה?
https://mitmachim.top/topic/14015/לכל-מי-שרצה-קובץ-הגדרות-כשר-ליאנג-s6310n/1
https://mitmachim.top/topic/14062/לכל-מי-שרצה-קובץ-הגדרות-כשר-ליאנג-s6310t/1מתאים גם ל"6312" או רק ל6310?
וכן מה ההבדל בין הקישור הראשון לשני? -
@אשר צריך לשאול אותו.
נראה לי שכן. כי זה אפליקציה שמתחלפת. זה כאילו הגדרה@זונדל-גרנד זה לא ממש משנה את כל ההגדרות עד חסימת אינטרנט \ה רק עושה את ההפעלה כמו בכשר נכון?
-
@זונדל-גרנד זה לא ממש משנה את כל ההגדרות עד חסימת אינטרנט \ה רק עושה את ההפעלה כמו בכשר נכון?
-
יש איך לעשות את העריכה הזו על כל מכשיר אנדרואיד?
-
יש איך לעשות את העריכה הזו על כל מכשיר אנדרואיד?
@אנונימוס-1 אתה יודע לערוך APK?
-
@אנונימוס-1 אתה יודע לערוך APK?
@iva דברים מאוד בסיסיים - כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות