שאלה האם אפשר להפעיל מחשב ניד בלי כפתור הפעלה
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה האם אפשר להפעיל מחשב ניד בלי כפתור הפעלה:
@יענקי02
להשאיר מכובה לכל החיים???לכן אני צריך פיתרון
-
@יענקי02 כמדומני שזה אסור בחוה"מ
-
@יענקי02 כמדומני שזה אסור בחוה"מ
@שלמה-ווייס אז לאחרי חול המועד
-
י יענקי02 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@שלמה-ווייס אז לאחרי חול המועד
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה האם אפשר להפעיל מחשב ניד בלי כפתור הפעלה:
@יענקי02
להשאיר מכובה לכל החיים???לכן אני צריך פיתרון
-
@יענקי02 הכפתור ממש לא עובד או נשבר?
-
@שלמה-ווייס אז לאחרי חול המועד
-
@יענקי02 הכפתור ממש לא עובד או נשבר?
@יוסי-רחמים אמר בשאלה האם אפשר להפעיל מחשב ניד בלי כפתור הפעלה:
@יענקי02 הכפתור ממש לא עובד או נשבר?
לא נלחץ
-
@משה-מזרחי מחשב דל והוא לא לידי
-
@משה-מזרחי מחשב דל והוא לא לידי
@יענקי02 לכשיבוא לידך תכתוב לנו ונשתדל לעזור
-
@יענקי02 לכשיבוא לידך תכתוב לנו ונשתדל לעזור
@שלמה-ווייס לא רשום עליו דגם מבחוץ
איך אני יכול לבדוק -
@שלמה-ווייס לא רשום עליו דגם מבחוץ
איך אני יכול לבדוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

