בעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2
-
@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
ד] וזה לא 12345
בדקת 00000 ?
אם זה לא זה כנראה שינית את הקוד ואז זה כבר בעיה@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
בדקת 00000 ?
אם זה לא זה כנראה שינית את הקוד ואז זה כבר בעיהכן בדקתי לא עוזר
לכאורה שינו את הקוד אז האם אין שום דרך.
-
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
בדקת 00000 ?
אם זה לא זה כנראה שינית את הקוד ואז זה כבר בעיהכן בדקתי לא עוזר
לכאורה שינו את הקוד אז האם אין שום דרך.
@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
אז האם אין שום דרך
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי ואז לגלות את הסיסמא בדרך הרגילה
-
@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
אז האם אין שום דרך
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי ואז לגלות את הסיסמא בדרך הרגילה
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי
ואז זה יכול להתחבר למחשב?
ואווו זה מדהים -
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי
ואז זה יכול להתחבר למחשב?
ואווו זה מדהים@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי
ואז זה יכול להתחבר למחשב?
ואווו זה מדהיםנכון אבל יהיה לך מסובך לעשות את זה לבד השאלה אם שווה לך להשקיע ולתת לטכנאי
-
@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יש דרך מאוד מסובכת להחזיר את ה USB המקורי
ואז זה יכול להתחבר למחשב?
ואווו זה מדהיםנכון אבל יהיה לך מסובך לעשות את זה לבד השאלה אם שווה לך להשקיע ולתת לטכנאי
@elazar
כמה המחיר ? -
@elazar
כמה המחיר ? -
@elazar
אוקיי. אבל אתה אומר שאין דרך אחרת -
@elazar
אוקיי. אבל אתה אומר שאין דרך אחרת@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
@elazar
אוקיי. אבל אתה אומר שאין דרך אחרתלפי מה שידוע לי, לא.
-
@elazar
אוקיי. אבל אתה אומר שאין דרך אחרת@יעקב-אליעזר יש דרך אחרת!
יש דרך לדעת את הקוד (שכנראה החלפת ואתה לא זוכר) ע"פ מס' סידורי של הפלאפון,
סוג של תוכנה שאפשר למצוא ברוב החנויות שמוכרים פלאפונים.... -
@יעקב-אליעזר יש דרך אחרת!
יש דרך לדעת את הקוד (שכנראה החלפת ואתה לא זוכר) ע"פ מס' סידורי של הפלאפון,
סוג של תוכנה שאפשר למצוא ברוב החנויות שמוכרים פלאפונים.... -
לפני שאתה מגיב. תקרא את זה:
א]. מדובר על נוקיה כשר אורגינל!!!!
ב]. הבלוטוס הוא נסתר ולא גלוי.
ג]. אם אני עושה את הכוכבית 77 וכו' הוא אחרי זה מבקש סיסמה
ד] וזה לא 12345@יעקב-אליעזר אם יש לך כרטיס זיכרון, אתה יכול להכנס שם קובץ גיבוי הגדרות של מישהו אחר, שיש בו בלוטוס גלוי
-
ניתן להתחבר למכשיר דרך כתובת בלוטוס (עם BT_INPO.jar) ולעשות התאמה, אח''כ לשלוח קובץ גיבוי למכשיר (רק של ההגדרות-לא קובץ גדול)
להכנס דרך האנשי קשר לגלריה ולפתוח את הקובץ גיבוי. -
לפני שאתה מגיב. תקרא את זה:
א]. מדובר על נוקיה כשר אורגינל!!!!
ב]. הבלוטוס הוא נסתר ולא גלוי.
ג]. אם אני עושה את הכוכבית 77 וכו' הוא אחרי זה מבקש סיסמה
ד] וזה לא 12345@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
לפני שאתה מגיב. תקרא את זה:
א]. מדובר על נוקיה כשר אורגינל!!!!
ב]. הבלוטוס הוא נסתר ולא גלוי.
ג]. אם אני עושה את הכוכבית 77 וכו' הוא אחרי זה מבקש סיסמה
ד] וזה לא 12345להקיש #7370# לחייג ואז להפעיל מחדש את הפלאפון והסיסמא שונה ל12345
זה לא עובד?
-
ניתן להתחבר למכשיר דרך כתובת בלוטוס (עם BT_INPO.jar) ולעשות התאמה, אח''כ לשלוח קובץ גיבוי למכשיר (רק של ההגדרות-לא קובץ גדול)
להכנס דרך האנשי קשר לגלריה ולפתוח את הקובץ גיבוי.@זונדל-גרנד אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יתן להתחבר למכשיר דרך כתובת בלוטוס
איך בדיוק? המכשיר על נסתר!
-
@זונדל-גרנד אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
יתן להתחבר למכשיר דרך כתובת בלוטוס
איך בדיוק? המכשיר על נסתר!
@יעקב-אליעזר תעשה כוכבית 2820 סולמית
-
@יעקב-אליעזר אמר בבעיה | לא מצליח לשחזר הגדרות בנוקיה C2:
לפני שאתה מגיב. תקרא את זה:
א]. מדובר על נוקיה כשר אורגינל!!!!
ב]. הבלוטוס הוא נסתר ולא גלוי.
ג]. אם אני עושה את הכוכבית 77 וכו' הוא אחרי זה מבקש סיסמה
ד] וזה לא 12345להקיש #7370# לחייג ואז להפעיל מחדש את הפלאפון והסיסמא שונה ל12345
זה לא עובד?
-
@יעקב-אליעזר תעשה כוכבית 2820 סולמית
-
@יעקב-אליעזר אתה רואה את הכתובת?
אותה תכניס ביישום bt-inpo.jar בטלפון אחר
עריכה כוכבית סולמית 2820 סולמית -
@יעקב-אליעזר אתה רואה את הכתובת?
אותה תכניס ביישום bt-inpo.jar בטלפון אחר
עריכה כוכבית סולמית 2820 סולמית@זונדל-גרנד btinfo.jar יש שם רשימה באנגלית או בעברית תתחבר למכשיר אחר כדי שתדע איך הכתובת בנויה תעשה עריכת כתובת תשנה את הכתובת למכשיר שלך אותה ראית ב
*#2820# -
@זונדל-גרנד btinfo.jar יש שם רשימה באנגלית או בעברית תתחבר למכשיר אחר כדי שתדע איך הכתובת בנויה תעשה עריכת כתובת תשנה את הכתובת למכשיר שלך אותה ראית ב
*#2820#@זונדל-גרנד
תודה. הגעתי לחלון 'התחבר' עכשיו יש שתי אופציות או חיפוש מכשירים או מתוך רשימה מה ללחוץ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות