-
מכשיר חדש כמו טאבלאט, טלפון וכו’
יש עניין להטעין אותו עד הסוף לפני השימוש הראשוני?
זה קריטי לחיי הסוללה בעתיד?
מידע מוסמך בבקשה!
תודה.@אברך-פשוט אין שום עניין
וק"ו בסוללות ליתיום..
התקדמנו קצת. -
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-שונות וטיפים - סלולרי ב-
-
מכשיר חדש כמו טאבלאט, טלפון וכו’
יש עניין להטעין אותו עד הסוף לפני השימוש הראשוני?
זה קריטי לחיי הסוללה בעתיד?
מידע מוסמך בבקשה!
תודה.@אברך-פשוט ההפסד היחיד כביכול כשלא מטעינים עד הסוף באופן כללי ולאו דווקא בפעם הראשונה זה שמאבדים מחזורי טעינה
-
@אברך-פשוט אין שום עניין
וק"ו בסוללות ליתיום..
התקדמנו קצת.@יושב-אהלים קראתי בעבר איפשהו מישהו שכתב כמוך והוסיף שההוראה הזאת היא בסך הכל דרך של החברה להפחית עומס ממוקד שירות הלקוחות ("פתחתי את האריזה והמכשיר לא עובד" וכדו')
-
@יושב-אהלים קראתי בעבר איפשהו מישהו שכתב כמוך והוסיף שההוראה הזאת היא בסך הכל דרך של החברה להפחית עומס ממוקד שירות הלקוחות ("פתחתי את האריזה והמכשיר לא עובד" וכדו')
@חייםבמים12 אמר בבירור | טעינה ראשונה של מכשיר חדש - יש כלל ברור?:
והוסיף שההוראה הזאת היא בסך הכל דרך של החברה להפחית עומס ממוקד שירות הלקוחות
גם לא.
כבר מזמן שום חברה לא כותבת על ההטענה הראשונה.. -
מכשיר חדש כמו טאבלאט, טלפון וכו’
יש עניין להטעין אותו עד הסוף לפני השימוש הראשוני?
זה קריטי לחיי הסוללה בעתיד?
מידע מוסמך בבקשה!
תודה.@אברך-פשוט ראיתי את כל מה שנאמר למעלה.
ישנן חנויות מסויימות שמדגישים טעינה של....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות