בקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים
-
@משישהו-34 זה לא דורש סריקת ברקוד?
-
@משישהו-34 חיפשתי בכול האתרים יש כאלו שמצאתי אבל הפאלפון אמר לי שגיאה בעת ניתוח החבילה

-
מ משישהו-34 מחק נושא זה ב
-
מ משישהו-34 שחזר נושא זה ב
-
@משישהו-34 זה לא דורש סריקת ברקוד?
-
@משישהו-34 חיפשתי בכול האתרים יש כאלו שמצאתי אבל הפאלפון אמר לי שגיאה בעת ניתוח החבילה

-
@משישהו-34 תעלה לכאן APK של האפליקציה הזו אפילו לא תואם, ואחפש לך בגוגל פליי תואם לשיאומי
-
-
-
-
-
@משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.
-
@מישהו12 אין לי תקובץ כי הוא לא יורד לי מנטפרי
אבל יש לי תקישר הורדה הבאתי לך אם אתה יכול לעזור לי תודה
-
@משישהו-34 אני גם בנטפרי.
-
@משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.
@מישהו12 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:
@משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.
בבקשה (מגוגל play)

-
@משישהו-34 זה לא דורש סריקת ברקוד?
-
@מישהו12 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:
@משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.
בבקשה (מגוגל play)

-
@משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

