בירור |פתיחת אפשרויות למפתחים בהימלטון
-
יש לי שיאומי של הימלטון הישנים ופתחתי מפתחים והוא לא נקלט במחשב בשביל להכניס מוזיקה אלא רק מטעין אשמח אם יוכלו להדריך אותי מה לעשות בכדי שיתמוך לי במחשב
תודה רבה מועדים בשמחה!!
-
@number1 יש לי מלא כבלים ובכולם זה ככה
יש לי גם תומך ועובד מעולה החיבור ככה שזה לא ביה בכבל
(ציינתי שזה מכשיר כשר אם אפשרויות למפתחים)@קובי1 לא יעבוד לך. נקודה.
-
יש לי שיאומי של הימלטון הישנים ופתחתי מפתחים והוא לא נקלט במחשב בשביל להכניס מוזיקה אלא רק מטעין אשמח אם יוכלו להדריך אותי מה לעשות בכדי שיתמוך לי במחשב
תודה רבה מועדים בשמחה!!
-
@קובי1 זה לא הישנים
@זונדל-גרנד אה וואלה


חשבתי שבגירסאות החדשות לא ניתן כלל להגיע למפתחים(אפילו שזה לא עזר אבל הרעיון)
מה גם שחשבתי שבחדשים יש מדריך שימוש או משו בסגנון ושם אין -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות