שאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET
-
התקנתי דרך אחד התוכנות של ירון והוא רושם הגנה מלאה תופעל בקרוב אנו ממתינים להרשמה וכו' מה זה אומר?

@מאיר-שלמה מנסיון אישי, בראייה לרחוק זה לא הכי מומלץ ירון.. באיסט בכל אופן
-
@מאיר-שלמה יש לך כאן פרוץ ומסודר (אני הורדתי את 2 )
-
@מאיר-שלמה יש לך כאן פרוץ ומסודר (אני הורדתי את 2 )
-
@מאיר-שלמה זה מה שמפריע לך כרגע?

-
@מאיר-שלמה יש לך כאן פרוץ ומסודר (אני הורדתי את 2 )
-
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@A0533057932
לאחר ההתקנה הוא כותב לי את זה מה זה אומר?
הפעלה מחדש עשית?
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@A0533057932
לאחר ההתקנה הוא כותב לי את זה מה זה אומר?
הפעלה מחדש עשית?
@a0533057932 לא, אבל כשהתקנתי דרך התוכנה של ירון כן עשיתי והוא עדיין השאיר את ההודעה הזאת
-
@a0533057932 לא, אבל כשהתקנתי דרך התוכנה של ירון כן עשיתי והוא עדיין השאיר את ההודעה הזאת
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@A0533057932
לאחר ההתקנה הוא כותב לי את זה מה זה אומר?
כביכול התוכנה עוד לא רשומה במרכז האבטחה של המערכת כתוכנת הגנה.
נסה להפעיל מחדש את המחשב שוב -
@avramk100 עכשיו אחרי הפעלה מחדש הוא כותב בכלל שאין לי רשיון!
-
@avramk100 עכשיו אחרי הפעלה מחדש הוא כותב בכלל שאין לי רשיון!
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 עכשיו אחרי הפעלה מחדש הוא כותב בכלל שאין לי רשיון!

-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 עכשיו אחרי הפעלה מחדש הוא כותב בכלל שאין לי רשיון!

@מאיר-שלמה מה שמותקן כרגע זה מהסקריפט שהביא @A0533057932 או משל ירון?
-
@מאיר-שלמה מה שמותקן כרגע זה מהסקריפט שהביא @A0533057932 או משל ירון?
@צדיק-תמים מהסקריפט
-
@מאיר-שלמה מה שמותקן כרגע זה מהסקריפט שהביא @A0533057932 או משל ירון?
@צדיק-תמים אני הורדתי את 5 עכשיו אני מנסה להוריד את 2
-
@צדיק-תמים מהסקריפט
-
@avramk100 דרך לוח הבקרה
-
@avramk100 דרך לוח הבקרה
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
@avramk100 יש את זה גם באתר של ESET
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
@ avramk100 אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
כלי של איסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות