עזרה | באג בחיבור עם אוזניות בלוטוס 5.0
-
קניתי אוזניות בלוטוס 5.0 שתומכות 4.2 ואחרי שאני מחבר אותו למכשיר כשאני שומע שירים יש בעיות שלא שומע כלום לרגע או שומע לרגע רק באוזניה אחת (בקיצור באגים כאלה), אבל בשיחה זה לא קורה. יש דרך לסדר את זה (במכשירים אחרים לא שיומי זה עובד טוב)?
-
@reuven-0 יש לי גם אותה בעיה באוזניות בלוטוס 5.0 עם נגן שהוא 4
ניסית עם אוזניות בלוטוס 4 ועדיין יש בעיה?
תנסה אולי לנקות את המטמון של הבלוטוס
אבל בגדול אין פיתרון לבעיה@אברך-פשוט באוזניות אחרות שהיו לי לא היו בעיות כאלה והם היו בלוטוס יותר ישן
-
@אברך-פשוט באוזניות אחרות שהיו לי לא היו בעיות כאלה והם היו בלוטוס יותר ישן
@reuven-0 אמר בעזרה | באג בחיבור עם אוזניות בלוטוס 5.0:
@אברך-פשוט באוזניות אחרות שהיו לי לא היו בעיות כאלה והם היו בלוטוס יותר ישן
איזה בלוטוס המכשיר?
אם הוא 4 אז זה הסיפור
ולכן אוזניות פשוטות לא עושות בעיות -
@reuven-0 אמר בעזרה | באג בחיבור עם אוזניות בלוטוס 5.0:
@אברך-פשוט באוזניות אחרות שהיו לי לא היו בעיות כאלה והם היו בלוטוס יותר ישן
איזה בלוטוס המכשיר?
אם הוא 4 אז זה הסיפור
ולכן אוזניות פשוטות לא עושות בעיות@אברך-פשוט במפרט של השיומי קין כתוב שהוא 4.2
-
@אברך-פשוט במפרט של השיומי קין כתוב שהוא 4.2
-
@אברך-פשוט יש לזה איזה פיתרון כל שהוא (אפלקציה שמסדרת את העניין?)
-
@אברך-פשוט יש לזה איזה פיתרון כל שהוא (אפלקציה שמסדרת את העניין?)
@reuven-0 אמר בעזרה | באג בחיבור עם אוזניות בלוטוס 5.0:
@אברך-פשוט יש לזה איזה פיתרון כל שהוא (אפלקציה שמסדרת את העניין?)
ניסיתי הרבה ולא מצאתי

-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות