הסבר | הסבר איך איך להחליף SystemUI שלא מגיב.
-
תגובה: עזרה | SystemUI עצר.
גם לי זה קרה בעקבות שינוי בAPK של הSystemUI
ניסיתי לסדר את זה הרבה זמן ומה שגיליתי זה שהמכשיר פשוט מאד איטי בלי הSystemUI ולכן הוא לא יכול לעשות כלום,
ולכן מה שצריך זה להמתין כרבע שעה בלי לגעת במכשיר ובלי שהמכשיר יקבל שיחות וכו' כדי שהמכשיר ירגע,
ואז להחליף את הSystemUI בגיבוי דרך הסייר רוט כמו ש @בני-0 כתב פה.
בהצלחה. -
תגובה: עזרה | SystemUI עצר.
גם לי זה קרה בעקבות שינוי בAPK של הSystemUI
ניסיתי לסדר את זה הרבה זמן ומה שגיליתי זה שהמכשיר פשוט מאד איטי בלי הSystemUI ולכן הוא לא יכול לעשות כלום,
ולכן מה שצריך זה להמתין כרבע שעה בלי לגעת במכשיר ובלי שהמכשיר יקבל שיחות וכו' כדי שהמכשיר ירגע,
ואז להחליף את הSystemUI בגיבוי דרך הסייר רוט כמו ש @בני-0 כתב פה.
בהצלחה. -
@דודי-א לא תמיד כל אחד זה בעיה אחרת בסיסטם ui
@זונדל-גרנד כשמחליפים את הsystemui זה פותר את כל הבעיות שהיו בו.
(כמובן אם מחליפים בapk נכון ובצורה נכונה) -
@זונדל-גרנד כשמחליפים את הsystemui זה פותר את כל הבעיות שהיו בו.
(כמובן אם מחליפים בapk נכון ובצורה נכונה) -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
