אינדקס גירסאות לשיאומי +Qin1s | מתעדכן
-
חברים, אני גם גרסה של MHB ולא מרוצה כלכך
אשמח להמלצה אצל מי אפשר לעשות גרסה איכותית שתכיל אפשרות להתקנת אפליקציות חיצוניות + וואטספ לשיחות בחו"ל
מעדיף התקנה מרחוק אם אפשר
תודה לכם!
@uman777
לך על הגרסא של meir -
@uman777
לך על הגרסא של meir@יושב-אהלים תודה. איך אפשר ליצור עמו קשר? אין לי טלגרם
אולי עדיף כבר לרכוש את הדגם החדש F21S? תיקנו בו את הבלוטוס ?
-
@יושב-אהלים תודה. איך אפשר ליצור עמו קשר? אין לי טלגרם
אולי עדיף כבר לרכוש את הדגם החדש F21S? תיקנו בו את הבלוטוס ?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
מישהו יכול לתת לי פירוט על הגירסא של גדסי
-
מישהו יכול לתת לי פירוט על הגירסא של גדסי
-
@זעירא-דמן-חבריא בכל מקרה ככל הידוע לי היא כבר לא נמכרת.
@מישהו12 אני יכול להשיג את זה ...
-
מישהו יכול לתת לי פירוט על הגירסא של גדסי
@זעירא-דמן-חבריא אמר באינדקס גירסאות לשיאומי | מתעדכן:
מישהו יכול לתת לי פירוט על הגירסא של גדסי
אחלה של גרסה
משהו ספציפי שאתה רוצה לדעת? -
@זעירא-דמן-חבריא אמר באינדקס גירסאות לשיאומי | מתעדכן:
מישהו יכול לתת לי פירוט על הגירסא של גדסי
אחלה של גרסה
משהו ספציפי שאתה רוצה לדעת?@itapi פתוח להתקנות?
-
@itapi פתוח להתקנות?
-
שלום אני מעוניין בגירסא של מאיר בירושלים.
אין לי טלגרם.
כתבתי לו במייל הוא שלח לי פלאפון של מישהו לא זמין.
אני צריך דחוף מי שיכול לעזור יבורך. -
מ מה הבעיה סימן נושא זה כשאלה ב
-
@hvusv1234 הגירסא של הQIN 1S (לא +) כמו הQIN S1+ ?
ואולי יש גירסא חינם?
-
@hvusv1234 הגירסא של הQIN 1S (לא +) כמו הQIN S1+ ?
ואולי יש גירסא חינם?
-
@פייבל-אשרינו לא.ואין בכלל גרסא.
@מישהו12מה????????????????????????
אם קניתי כזה אז הלך עלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות