בירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?
-
שלום רציתי לשתף אתכם בהתלבטות.
כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?
הנפ"מ היא שאני מעוניין שיהיה אסמסים לסים השני ואולי בעתיד וויז.
האם כשאני ירשום על השני כשר זה ימנע מהסים הלא כשר פעילות לא תקינה רק באינטרנט או גם באסמסים?
ואם לעומת זאת אני ירשום את הINEI לסים הלא כשר כרגיל כלא כשר האם זה יגרום בעיות לסים הכשר כשאני גולש בסים השני או לא?
מה אתם אומרים -
שלום רציתי לשתף אתכם בהתלבטות.
כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?
הנפ"מ היא שאני מעוניין שיהיה אסמסים לסים השני ואולי בעתיד וויז.
האם כשאני ירשום על השני כשר זה ימנע מהסים הלא כשר פעילות לא תקינה רק באינטרנט או גם באסמסים?
ואם לעומת זאת אני ירשום את הINEI לסים הלא כשר כרגיל כלא כשר האם זה יגרום בעיות לסים הכשר כשאני גולש בסים השני או לא?
מה אתם אומרים -
@משה-144 אמר בבירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?:
@אשר
imei כשר לא מונע מסים לא כשר לפעול
מניסיון- אז אתה ממליץ לרשום כשר ומה קורה להפך זה מזיק?
- הרי היה לי מקרים שאמרו לי בחנות ש"בגלל שזה פלאפון תומך כשר לא בטוח שאני יצליח לקבל אסמסים"
מה אתה אומר ע"ז?
-
@משה-144 אמר בבירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?:
@אשר
imei כשר לא מונע מסים לא כשר לפעול
מניסיון- אז אתה ממליץ לרשום כשר ומה קורה להפך זה מזיק?
- הרי היה לי מקרים שאמרו לי בחנות ש"בגלל שזה פלאפון תומך כשר לא בטוח שאני יצליח לקבל אסמסים"
מה אתה אומר ע"ז?
-
@משה-144 אמר בבירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?:
@אשר
imei כשר לא מונע מסים לא כשר לפעול
מניסיון- אז אתה ממליץ לרשום כשר ומה קורה להפך זה מזיק?
- הרי היה לי מקרים שאמרו לי בחנות ש"בגלל שזה פלאפון תומך כשר לא בטוח שאני יצליח לקבל אסמסים"
מה אתה אומר ע"ז?
@אשר אמר בבירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?:
@משה-144 אמר בבירור | כשרושמים IMEI למכשיר תומך מה עדיף לרשום בשני כשר או לא?:
@אשר
imei כשר לא מונע מסים לא כשר לפעול
מניסיון- אז אתה ממליץ לרשום כשר
כן,
- הרי היה לי מקרים שאמרו לי בחנות ש"בגלל שזה פלאפון תומך כשר לא בטוח שאני יצליח לקבל אסמסים"
מה אתה אומר ע"ז?
שזה פלאפון שאין לו אפשרות לקבל sms בלי קשר ל imei
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות