בעיה | לא מצליח לפתוח תיקיות
-
@משה-מזרחי
בכל התיקיות -
@י-ו-ס-פ-ה
התקנת משהו במחשב?
שינתם משהו בהרשאות?@משה-מזרחי
לא -
@משה-מזרחי
לא -
@י-ו-ס-פ-ה
תחפש בהתחל "שחזור" > פתח את שחזור המערכת> הבא > בצע סריקה לגילוי תוכנות מושפעות> תעלה לפה צילום מסך@משה-מזרחי
תודה אני ינסה -
@משה-מזרחי
תודה אני ינסה@י-ו-ס-פ-ה
עדיין לא מסתדר
אשמח לשמוע פתרונות חדשים
תודה -
@י-ו-ס-פ-ה
עדיין לא מסתדר
אשמח לשמוע פתרונות חדשים
תודה@י-ו-ס-פ-ה תעשו שחזור מערכת
-
@י-ו-ס-פ-ה תעשו שחזור מערכת
-
@י-ו-ס-פ-ה תנסו לעדכן עדכוני וינדוס.
יוסי מחשבים העלה כאן פעם קובץ לתיקון רגיסטרי.
נראה לי זה אבל בלי אחריות
exe_fix_w10 תיקון רגיסטרי.reg -
@י-ו-ס-פ-ה תנסו לעדכן עדכוני וינדוס.
יוסי מחשבים העלה כאן פעם קובץ לתיקון רגיסטרי.
נראה לי זה אבל בלי אחריות
exe_fix_w10 תיקון רגיסטרי.reg
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות