בקשת מידע | “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך "
-
שלום
קניתי מחשב מחודש
וכשאני נכנס לבדוק את הרשיון שלו
זה מה שכתוב “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך "

-
שלום
קניתי מחשב מחודש
וכשאני נכנס לבדוק את הרשיון שלו
זה מה שכתוב “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך "

@רעהו-יעזורו אמר בבקשת מידע | “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך ":
שלום
קניתי מחשב מחודש
וכשאני נכנס לבדוק את הרשיון שלו
זה מה שכתוב “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך "

זה אומר שהמוכר מכר לך וינדוס פרוץ.
-
@רעהו-יעזורו אמר בבקשת מידע | “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך ":
שלום
קניתי מחשב מחודש
וכשאני נכנס לבדוק את הרשיון שלו
זה מה שכתוב “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך "

זה אומר שהמוכר מכר לך וינדוס פרוץ.
מוזר ,זה מחנות אמינה ,
ועדיין לא הבנתי למה זה כן מזוהה ולא אומר שזה לא מופעל /לא חוקי -
מוזר ,זה מחנות אמינה ,
ועדיין לא הבנתי למה זה כן מזוהה ולא אומר שזה לא מופעל /לא חוקי@רעהו-יעזורו גם חנויות אמינות מוכרות פרוץ בטח אם זה מחודש
-
מוזר ,זה מחנות אמינה ,
ועדיין לא הבנתי למה זה כן מזוהה ולא אומר שזה לא מופעל /לא חוקי@רעהו-יעזורו אמר בבקשת מידע | “Windows מופעל באמצעות שירות ההפעלה הארגוני שלך ":
מוזר ,זה מחנות אמינה ,
לא אומר כלום
ועדיין לא הבנתי למה זה כן מזוהה ולא אומר שזה לא מופעל /לא חוקי
כי זה פרוץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות