בעיה | המחשב היה רותח - ושוב לא נדלק - מה זה??
-
תודה לכל המגיבים
המחשב של HP
איך בכלל פותחים אותו אם מבינים מה אני מתכוין איך שזה בנוי בHP
איפה הבטריה נמצאת
מה עוד אפשר לעשות? -
@משה-מזרחי
HP PROBOOK 430 G4
זה מה שצריך או משהו אחר -
@משה-מזרחי
HP PROBOOK 430 G4
זה מה שצריך או משהו אחר -
תודה לכל המגיבים
המחשב של HP
איך בכלל פותחים אותו אם מבינים מה אני מתכוין איך שזה בנוי בHP
איפה הבטריה נמצאת
מה עוד אפשר לעשות? -
לי יש מחשב HP שהבטריה בחוץ אבל תנסה להדליק ומיד לילחוץ על הלחצן הכי שמאל למעלה (לא זוכר איך קוראים לו) ובתפריט תילחץ F1 זה אמור להפעיל ממשק של HP שדרכו אפשר ליבדוק את כל רכיבי המחשב (יש לי את זה במחשב שלי אז אולי זה בכל המחשבים שלהם)
-
@אברהם כנראה צריך להוציא את הברגים שמתחת המקלדת.
בשביל להוציא את המקלדת יש אפשרות לדחוף בעדינות עם מברג דק מלמטה באחד מהחורים ככל הנראה מהיותר קרובים לסוללה ובמרכז עד שהמקלדת תדחף החוצה
ואז תמשוך אותה ידנית
ולא לשכוח שהיא מחוברת גם ללוח אם עם סוג של כבל שצריך בעדינות לנתק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות